DoD Leverans?

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,223
Fick hem lite fantastisk fantasy från Fria Ligan idag. Det var inte vad jag väntade på men lika glad är jag för det. Har dock ett paket till på väg från Fria Ligan som jag hoppas är det andra fantasyspelet.
View attachment 13237
Lustigt nog fick jag Davokar vaknar dagen efter jag fått DoD, i ett likadant paket. Lite förvirring hos mig själv på väg hem från poststället kring om jag råkat beställa två DoD. Tills jag öppnade och förstod :).
 

ChrilleT

Swordsman
Joined
1 Feb 2014
Messages
504
Lite förvirring hos mig själv på väg hem från poststället kring om jag råkat beställa två DoD. Tills jag öppnade och förstod :).
När jag såg i appen att det låg två paket från förlagssystem så slog samma tanke mig. Jag brukar ha rätt dålig koll efter att jag genomfört backerkit så blir rätt ofta förvånad när olika saker dyker upp.
 

Arrikir

Swordsman
Joined
14 Jan 2019
Messages
451
Location
Uppsala
Har fått medelande om att mitt paket har kommit fram, men är på semester en vecka till. Det kliar i fingrarna att få paketet i handen. Bara att ha tålamod ...
 

Stämma

WC-zonmö i behov av IQ-hjälp
Joined
17 Jul 2020
Messages
352
Location
Södertälje/Uppsala
Nu när spelet börjar dimpa ner hos folk kanske vi kan starta en gemensam läsetråd eller nåt där vi delar med oss av våra intryck och diskuterar hur det blev till slut. Nog för att vi haft PDF:erna ett tag, men jag har svårt att läsa saker digitalt om jag vet att det kommer ett fysiskt ex. Och jag tror inte jag är ensam i det :)
 

Monokel

Koboldjägare från Chronopia
Joined
6 Nov 2019
Messages
480
Location
Uppsala
Paketöppnarglädjen förtogs av att upptäcka att det art print som skickades till tidiga backare inte var den utlovade lönnmördarankan :cry: Lite svårförståeligt måste jag säga. I övrigt ser allt finfint ut!
 

Trångmål

Veteran
Joined
26 Jun 2020
Messages
10
Location
Eskilstuna
Vafan. Är det bara jag i hela Sverige som inte fått mitt ännu!?
Jag fick ett meddelande från förlagssystem att det är på väg. Men det har stått "Förbereds" i appen sen i fredags. Jaja det dyker väl upp så småningom.

Paketöppnarglädjen förtogs av att upptäcka att det art print som skickades till tidiga backare inte var den utlovade lönnmördarankan :cry: Lite svårförståeligt måste jag säga. I övrigt ser allt finfint ut!
Jag blev också besviken. Men ligan har sagt att de ska försöka lösa det! Maila support@frialigan.se
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,301
Location
Kullavik
Har precis plockat upp två paket från Förlagssystem här… skulle tippa på DoD och Davokar.
 

Zire

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
3,005
Location
Umeå
Kan det hänga ihop med när man kickstartade? Jag tror jag bestämde mig för att funda typ sista dagarna av kampanjen...
 
Top