DoD Leverans?

Litzo

Veteran
Joined
13 May 2022
Messages
62
Jag har ett paket somvm väntar. Gissar att det är drakar och demoner. Det är från DB schenker
 

Taogoli

Veteran
Joined
11 Dec 2010
Messages
100
Location
Norrköping
Jag har också ett paket som väntar på att hämtas ut hos Schenker från förlagssystem AB. Troligen är det drakar och demoner. Gött.
 

Gutte

Warrior
Joined
15 Apr 2020
Messages
249
Hämtade mitt paket jag med och såg att det stod ett likadant paket på samma hylla, kul att det finns andra i närheten som köper rollspel.

Jag hade kikat lite i pdf innan men får ett riktigt bra intryck. Allt känns bra pedagogiskt upplagt både i äventyrs delen och regler. Inget är i sig revolutionerande men ett snyggt paket som är riktigt kompetent ihopsatt det märks att fria ligan verkligen har mognat som företag.
 

Gnovald

Warrior
Joined
3 Jan 2016
Messages
247
Location
Jönköping
Kanske en dum fråga, men var hittar jag den skarpa versionen av PDF:erna?

Kan inte minnas att jag har sett något mail med den informationen!

/Andreas
 

Tisteln

Veteran
Joined
7 Sep 2020
Messages
16
Kanske en dum fråga, men var hittar jag den skarpa versionen av PDF:erna?

Kan inte minnas att jag har sett något mail med den informationen!

/Andreas
Jag är rätt säker på att betaversionerna helt enkelt uppdaterades till de skarpa.
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,300
Location
Kullavik
Något är på väg från Förlagssystem, men oklart om det är DoD, Davokar vaknar eller Berget som försvann...
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Semesterkrisen ett faktum när man är på Öland i 2 veckor till och får SMS från Schenker/Förlagssystem😱
Grälar med familjen om att avbryta semestern nu när jag slagit Demonslag i livet!
Funderade på att försöka få det vidaresänt i ön - men då hade väl postfixarna också fummlat med postdiligensen så paketet säkert skulle fastna bland snapphanar i Smålandsskogarna - jag hinna åka hem - paketet återskickas med fartyg till bortre asien nånstans - jag behöva ta båt efter och gräla med folk som inte skulle fatta vad jag yrar om…så vill vi inte ha det väl?
…1 tim senare…
1689965461721.jpeg
Såååjaaaaaa😍
Fixade så en gick in hemma å fick lyckat slag på Finna Dolda Ting å hittade passet å fick bra betalt för att springa till Värdshuset å hämta ut paketet.
Nu är det hemma å väntar i alla fall.

Jag vill ha!
Nu!
Direkt!
 
Top