Låtar som ger fredagsfeeling

@ÅkeZorkh jag tror det var i den vändan som jag lät håret växa ut och la kängorna på hyllan och hade en period där jag började klä mig i rutiga kepsar , vita sneakers och italienska designerkläder

@ÅkeZorkh jag tror det var i den vändan som jag lät håret växa ut och la kängorna på hyllan och hade en period där jag började klä mig i rutiga kepsar , vita sneakers och italienska designerkläder

Det var runt 2007 tror jag. Det kan ju stämma, var mycket svenska lyx-chavs på gatorna under den tiden. Hälften nazister, hälften rödingar, alla våldsamma jävlar.

Det var runt 2007 tror jag. Det kan ju stämma, var mycket svenska lyx-chavs på gatorna under den tiden. Hälften nazister, hälften rödingar, alla våldsamma jävlar.
Yes det var väll där eller nått år innan som casual vågen slog mot Sverige . Varenda fd skinhead blev casual och varenda litet bya-fotbollsslag skulle ha en firma . Det var inte ovanligt att man sprang på grabbar som körde för knäckebröhults IF i division 7 .🤣🤣

Tydligen har Wrålan korat denna till den bästa Beatles låten just exakt just precis nu så jag känner mig tvingar att posta den här:

Fan så mycket bättre än originalet och den här versionen kan jag ju även relatera till 🤣🤣

Back