Låtar som ger fredagsfeeling

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
Det är ju lillelördag och dags för att ladda upp inför fredagen så bjuds det på denna gamla goding med 2-pac

 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
Kan jag klämma in en till låt med sabton med tema flygplan , ja jag kan ju det 🤣.

 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
@ÅkeZorkh min bäste Åke ni som vet så mycket om Oi och punk vilka är dessa eminenta mörkhyade herrar ifrån Memphis som jag råkade snubbla över på Tuben ?

 

ÅkeZorkh

Problematisk fiskhandlare från Bretagne
Joined
16 Dec 2018
Messages
485
@ÅkeZorkh min bäste Åke ni som vet så mycket om Oi och punk vilka är dessa eminenta mörkhyade herrar ifrån Memphis som jag råkade snubbla över på Tuben ?

De var kortlivade. Fick en del spridning efter tolkningar av ett par vit makt-låtar, bl a den postade plus "Invasion" av samma upphovsman. Sångaren dog kort därefter - man kan tänka sig att han inte hade den mest hälsosamma livsföringen.

Den där, "VoM", är en bra cover.

 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,607
Location
Uppsala
Försökte hitta Psychotic Youths "Let's Burn Let's Kill", men ni får istället föreställa er en låt där någon glatt sjunger "let's burn let's kill" om och om igen!
 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
De var kortlivade. Fick en del spridning efter tolkningar av ett par vit makt-låtar, bl a den postade plus "Invasion" av samma upphovsman. Sångaren dog kort därefter - man kan tänka sig att han inte hade den mest hälsosamma livsföringen.

Den där, "VoM", är en bra cover.

Ja , han såg ju ganska omfångsrik ut sångaren så jag kan tänka mig att hans basföda bestod av Donken och cola och två chipspåsar till efterrätt , det svängde skönt i högtalarna iaf 💯👍
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,882
Denna fredag blev jag på gott humör tack vare husguden Bellman 😁❤
 
Top