Nej?Skulle detta stå i ulvchatten?
Tyvärr så är jag bybo så det är ridå om jag åker ut.Gah,,, Stressläst nu,,,,men thank god det är väldigt mycket färre sidor att ta in nu.
Jag tror jag har rätt. jag ligger på Sidd. Och när han visar sig röd, så är det POJ som ska ut nästa, om jag inte har en hjärnvurpa här nu?
För visst var poj i jaktlaget.? Då tror jag han är ulv numero dos. Där de säkrade upp att få väktaren med sids snipestunt och outande. Jag är inte säker på att Sidd har väktandet. Det kan vara poj, och därför outade de sidd, för att skydda POJ.
Om det inte stämmer, så vette fan vad sidd pysslar med...Och vi förtjänar att utrotas.
Så jag tror vci får 2 ulvar i rad, eller dör.
Inget i sitt spel med snipen och outen säger bybo...Tyvärr så är jag bybo så det är ridå om jag åker ut.
Byn skjuter alltså sin egen Väktare.
Om ulvarna missar sitt nattmord pga att den de tänker nattmörda så ska vi förstås välja Kanibalism då med lite tur kan en bybo få min Väktarförmåga.
Jag håller med, uselt bybospel. Samtidigt finns det ingen ulvlogik bakom draget. Då ulvarna vinner spelet denna runda om de röstar ut en bybo och lyckas med nattmordet är det korkat av Sidd att dra på sig den heat snajpen innebär. Då ulvarna är så nära segern gäller det bara att ligga lågt som fan och möjligtvis snajpa ut en bybo denna rundan för att vinna. Att offra en ulv för att kanske få väktaren är jättekorkat.Inget i sitt spel med snipen och outen säger bybo...
Inget
Byn får ingen väktare.Samtidigt finns det ingen ulvlogik bakom draget.
1. Väktaren kommer uppenbarligen väkta sig själv så bara att nattmörda nån annan.Byn får ingen väktare.
Byn får färre förmågor från troféerna.
Ulvarna har enklare att få igenom sitt nattmord.
Alltså hur hinner ni.
1. Om väktaren låter bli att outa vet inte ulvarna vem som är väktare, så det där håller bara om väktaren av outgrundlig anledning outar.1. Väktaren kommer uppenbarligen väkta sig själv så bara att nattmörda nån annan.
2. Sant men vad ska byn med förmågor till om spelet är påväg att ta slut.
3. Ulvarna kommer nattmörda någon annan med allra största sannolikhet.
Ok, nu går det vara slut på mitt velande! Jag röstar @POJ!Jag håller med, uselt bybospel. Samtidigt finns det ingen ulvlogik bakom draget. Då ulvarna vinner spelet denna runda om de röstar ut en bybo och lyckas med nattmordet är det korkat av Sidd att dra på sig den heat snajpen innebär.
Att ni nu tvekar inför Sidd tar bort hela ert argument om att det skulle vara dåligt ulvspel att snajpa jaktlaget. Röstar vi inte ut Sidd har han som ulv både ätit kakan och fått ga den kvar.