Fast det hade vi ju som sagt bara tekniskt sett? Om majoriteten vill rösta ut dig, varför är det då viktigare att teknikaliteten får ta större rum? Och dessutom, om det är så att det är POJ som är ulven av er två så innebär det ju med VÄLDIGT hög sannolikhet att någon av Octa eller BM är en ulv också, som i så fall måste ha låtsats missförstå ADn. Men jag förstår som sagt inte ulvrationaliteten med det, eftersom de bara hade kunnat gå in innan AD och lagt sina röster på dig så hade du åkt ut. Varför gå igenom krånglet med att kriga om AD?För att vi har byggt en situation = POJ ska hängas. Sen pågår en påverkanskampanj för att ändra denna stuation. Det är den som vill ändra något som har bevisbördan. Ergo, vi behöver syna POJ mer än vi behöver syna mig.
Jag köper logiken. Sen är det liksom när man singlar slant, när man inte kan bestämma sig. Först när beslutet är taget så känner man om det var rätt eller fel beslut.För att vi har byggt en situation = POJ ska hängas. Sen pågår en påverkanskampanj för att ändra denna stuation. Det är den som vill ändra något som har bevisbördan. Ergo, vi behöver syna POJ mer än vi behöver syna mig.
Ok om du är bybo är nog poj och anthrox scumaDet här kaoset uppstår alltså EFTER att vi spikat att POJ ska dingla. Rimligt om han är ulv.
Om JAG vore ulven här, borde väl mina ulvpolare ha kaosat och försökt rädda mig hårdare INNAN deadline? Men det var det väl ingen som gjorde?
Ok.Ok, vi kan nog slå fast att Vimes och Isac är gröna iaf.
Mest troliga ulvar är Octa, Anth, POJ, BM. Häng dem imorgon tack!
Vilka ulvar fanns det kvar med handlingsutrymme menar du? De enda med strayröster vid AD var ju som sagt BM och Octa, och de ville båda rösta på dig.Det här kaoset uppstår alltså EFTER att vi spikat att POJ ska dingla. Rimligt om han är ulv.
Om JAG vore ulven här, borde väl mina ulvpolare ha kaosat och försökt rädda mig hårdare INNAN deadline? Men det var det väl ingen som gjorde?
Okej, du erkänner att Vimes är din ulvpolare och vill kasta shade på SI? Då antar jag att SI är grön.Ok, vi kan nog slå fast att Vimes och Isac är gröna iaf.
Mest troliga ulvar är Octa, Anth, POJ, BM. Häng dem imorgon tack!
Ja, det borde du. Skäms!Med detta sagt borde jag självklar sagt till innan och föreslagit att deadline skulle ändras till 20:30. Jag ber om ursäkt för allt strul![]()
Det är mänskligt att fela, sådant här kan få mina hårda ord att mjukna lite. Du är ändå helt OK Octa. Tills det dyker upp någon mer princip sak att bråka om.Med detta sagt borde jag självklar sagt till innan och föreslagit att deadline skulle ändras till 20:30. Jag ber om ursäkt för allt strul![]()
Dock inte friskriven från misstanke!Det är mänskligt att fela, sådant här kan få mina hårda ord att mjukna lite. Du är ändå helt OK Octa. Tills det dyker upp någon mer princip sak att bråka om.
Visst visst.Fast det hade vi ju som sagt bara tekniskt sett? Om majoriteten vill rösta ut dig, varför är det då viktigare att teknikaliteten får ta större rum? Och dessutom, om det är så att det är POJ som är ulven av er två så innebär det ju med VÄLDIGT hög sannolikhet att någon av Octa eller BM är en ulv också, som i så fall måste ha låtsats missförstå ADn. Men jag förstår som sagt inte ulvrationaliteten med det, eftersom de bara hade kunnat gå in innan AD och lagt sina röster på dig så hade du åkt ut. Varför gå igenom krånglet med att kriga om AD?
Så du menar att både jag, octa, bm och poj är ulvar då eller? Och sidd med antar jag eftersom han bytte röst.Visst visst.
Det nästan största problemet jag har är att det är R1, och ingen har någonting på någon. Och ändå kaosas det som fan. Det är inte rimligt att jiddra så hårt om någonting man inte har några belägg för åt någodera håll.
JO, det ÄR rimligt om man är en UV och VET saker som andra inte vet. Tex att POJ är en pälsing och att jag är en bybop.
Nu tramsar du bara. Titta hur han tramsar, allihop!Så du menar att både jag, octa, bm och poj är ulvar då eller? Och sidd med antar jag eftersom han bytte röst.
Om det visar sig att Brynolf dör som grön så säger det ingenting om huruvida POJ är grön eller röd. POJ kommer rösta på dig för att rädda sitt eget skinn, det gör alla i de flesta situationer.Visst visst.
Det nästan största problemet jag har är att det är R1, och ingen har någonting på någon. Och ändå kaosas det som fan. Det är inte rimligt att jiddra så hårt om någonting man inte har några belägg för åt någodera håll.
JO, det ÄR rimligt om man är en UV och VET saker som andra inte vet. Tex att POJ är en pälsing och att jag är en bybop.
Okej, men vi är sju som röstar på dig nu. Vilka av oss är det som är ulvarna då?Nu tramsar du bara. Titta hur han tramsar, allihop!