Varulv Kungariket Död: Varulv - R1

Vilken princip ska gälla för Bosättningen?

• Total voters
    10
  • Poll closed .
@POJ
- Är du bybo så riskerar du att ge en ulv förmåga med din röst på Brynolf.
- Är du ulv vet du vilken fraktion Brynolf är på som du nu ger förmåga.
- Ergo: ulv ger ulvkompis förmåga

Stämmer detta?

Jag tror jag sagt det tidigare i något spel, men vi är fan sämst som by... Hur kan en så enkel sak skapa så mycket problem...

Nästa gång någon ens nämner AD kommer jag bara säga "Nej, för vi fixar fan inte det som by".

@POJ

Stämmer detta?
Eller så byter alla till Brynolf.

En majoritet vill rösta ut Brynolf, om AD sköts fram med tio minuter så spelar det ingen roll.

Vad håller ni på med?

4-4 är ingen majoritet.

Är ni seriösa bybor nu?
Varför sådant envetet motstånd mot att äldst rösten väger över vid jämnt läge? Vad i helvete är det som inte går fram! Vid vanlig dead-line hade det varit den med äldsta rösten på sig som rök. Jag börjar ärligt bli ganska irriterad över hur detta inte kan nå fram till alla.

Jag tror jag sagt det tidigare i något spel, men vi är fan sämst som by... Hur kan en så enkel sak skapa så mycket problem...

Nästa gång någon ens nämner AD kommer jag bara säga "Nej, för vi fixar fan inte det som by".
Tanken har inte slagit dig att det kan vara ulvisar som busar här nu?

Varför sådant envetet motstånd mot att äldst rösten väger över vid jämnt läge? Vad i helvete är det som inte går fram! Vid vanlig dead-line hade det varit den med äldsta rösten på sig som rök. Jag börjar ärligt bli ganska irriterad över hur detta inte kan nå fram till alla.
Vem vill majoriteten rösta ut?

En majoritet vill rösta ut Brynolf, om AD sköts fram med tio minuter så spelar det ingen roll.
Hur kan det vara svårt att hålla sig till 20:00, jag håller med alla som tycker det är misstänksamt med alla upprorsmakare som inte kan hålla tiden. Alla har ett ansvar, det gör mig redigt förbannad att folk nu börjar slira på det av olika anledningar. Vad fan är det för djävla fasoner! Ursäkta, men det här gör mig bara förbanad.

@POJ

Stämmer detta?
I princip. Men då ingen lyssnar förutom en så chansar jag på att ge den personen en fördel (förhoppningsvis, det är ju inte ens säkert det). Därför bytte jag.

Absolut inte. Om ni röstar ut mig pga en anledning jag inte kan förstå så kommer jag inte att göra som
Det är R1, det finns ingen anledning att du ska hängas, men någon måste ju hängas. Det viktiga är att du inte tar det personligt, utan lirar med byn som vi har bestämt. Är du bybo, så är du ju nämligen med och delar på vinsten, äran och brudarna om vi vinner. Är du ulv kan du förstås göra som du vill, däremot.

Jag har ingen aning om färgen på Brynolf eller POJ men det är bullshit att rösta ut någon vid läget 4-4 pga någon superbokstavstolkning av AD

Back