Varulv Kungariket Död: Varulv - R1

Vilken princip ska gälla för Bosättningen?

• Total voters
    10
  • This poll will close: .
Så dags nu att diskutera det — men är det ett ulvdrag att ”missa” vårt gemensamt och DÄMÅKRATISKA framtagna beslut att bara rösta på en snube så Sysp lottar jaktlaget?
Definitivt, det sabbar ju hela jaktlaget.

Så dags nu att diskutera det — men är det ett ulvdrag att ”missa” vårt gemensamt och DÄMÅKRATISKA framtagna beslut att bara rösta på en snube så Sysp lottar jaktlaget?
Jag kan ändå tycka det. Har vi kommit överens om något, lär det ju ligga i byns intresse att hålla sig till det som är avtalat. Samtidigt, det är lite våghalsigt att som ulv utmärka sig genom att missa dead-line. Känner mig lite kluven i frågan. Men jag tänker nog hävda att det är ett ulvigt drag så länge. Känns liksom inte schyst mot byn överhuvudtaget. Sabotage rent utsagt.

Fotbollsträning och ta hand om barn! Hur prioriterar ni egentligen? DET FINNS ETT VARULVSSPEL ATT SPELA!!!11!!

Jag tänker att ulvarna vill rösta på olika saker, det gäller även siar vs väktar gate. Och jag är god vilket betyder att Brynolf eller Stradh är ulvar.

Röst: @Brynolf

Brynolf puttrar istället för att gasa på ett hjul och stajla.

Visste att ni har blivit tjenisar! Knäck en hummer!

AD var alltså bara kul om er kandidat vann?

Ni har dock tur att en bybo, alltså jag fick utslagsrösten så det är iallafall 50/50 om ena är ulv!

Back