DoD Kritiken mot nya Drakar och Demoner ?

slår tärningsslag i samma stund som de säger vad de gör utan att vänta på input från SL.
Jag har en kompis som brukar göra så fast kanske mer. Han hör på diskussionen runt bordet och efter ett tag tar han upp och rullar en tärning, och så frågar han vilken färdighet det var för och vad han försökte göra.

Jag har en kompis som brukar göra så fast kanske mer. Han hör på diskussionen runt bordet och efter ett tag tar han upp och rullar en tärning, och så frågar han vilken färdighet det var för och vad han försökte göra.
Det var ju en intressent approach!

Lite spontant utan att känna honom eller er andra låter det som att han kanske tycker det är mycket snack och lite verkstad?

Det var ju en intressent approach!

Lite spontant utan att känna honom eller er andra låter det som att han kanske tycker det är mycket snack och lite verkstad?
Nej jag tror i det här fallet att det två olika saker, delvis att han zonar ut och hellre ser att SL ger honom något att slå mot än väntar och väljer själv, delvis att han märkt att det ger intressanta resultat när han gör det vid vissa tillfällen.

Back