Nekromanti Koll på musiken...

Ichabod_UBBT

Warrior
Joined
10 Jun 2005
Messages
265
Location
Växjö
Exakt just nu, medans du läser detta? Vad lyssnar du på då?

Hur pinsamt det än är... :gremlaugh: (DU lyssnar väl inte på SÅNT :gremlaugh: )

I jukeboxen:
Tomomi Kahara - Anata ga Ireba (winamp radio)
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Ojojoj...

...Den här tråden kan bli lång...

Audioslave - Your time has come
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Då jag först läste inlägget lyssnade jag inte på något alls, men det kändes lite tråkigt, så jag satte i gång iTunes och slumpade fram en låt. Det var Cocteau Twins – Wax and Wane som kom först, men innan jag kom mig för att skriva det här inlägget hann nästa låt börja ( SMA – Iceman, nedladdad från skivbolaget Moserobies hemsida tack vare en länk på rollspel.nu. Ett sammanträffande?).

Men det är väl "ingenting" som är det riktiga svaret.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Du kom precis i skraven...

... mellan två låtar. Waylon Jennings sista toner i Yellow Rose of Texas tog slut när jag kommit till din första smiley och sedan drog Carl-Oscar Nygrens Kalas- och Nöjesorkester igång med Ingenmansland. Och båda två rockar rumpan av allt ni kan komma med.


Storuggla, drar på scannern istället
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Connie Stevens - Sixteen Reasons (Från Mulholland Drive-soundtracket)

En låt som får mig att tänka på CCC; den är väldigt bomullsfluffigt suggestiv på ett sätt som får mig att tindra med ögonen och tänka på vackra pojkflickor i pastellfärgade klänningar... Å så sjunger jag givetvis med i texten: "Snuggling in the car/your wish upon a star" är höjdpunkten.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Just nu i detta nu så lyssnar jag på Bob Marely - Soul Shakedown.

/ Johan K, som gjorde en raid & norpade syrrans data med... :gremgrin:
 

Pom

Swashbuckler
Joined
23 Jun 2003
Messages
2,926
Location
Enskededalen
Just nu går TVn ('Allo, 'allo rullar, så uttjatad att den nästan är rolig igen) medan jag tvättar, bokar semesterresor, slösurfar och förbereder eftermiddagens spel. Hade du frågat några timmar senare hade jag visserligen inte svarat, men om jag hade svarat hade det nog blivit kampanjens signaturmelodi, en svagt atonal mix av en mässa av Byrd, ett shamanstycke av Gerrard och en symfoni av Rangström.
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,884
Location
Barcelona
Magnus Uggla - Kung I Baren

Till mitt försvar vill jag påpeka att jag befinner mig i mitt barndomshem och bara har brorsans playlist att tillgå. :gremsmirk:
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Blank Generation—Richard Hell & The Voidoids (nt)

NT = Neologistisk Tixotrop
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Absolut ingenting. Jag lyssnar pa musik som andra laser; nar jag har pa musik gor jag inget annat, och just nu ater jag ju lunch och skriver pa forumet.

Erik
 

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,107
Location
Tindalos
Ett fläktsystem som inte är rätt inställt och en skrivare som trycker ut ett par sidor...

Lustigt att jag inte lyssnade på något när jag läste detta. Brukar ju nästan jämt sitta med lurarna på.

Därför tar jag detta som en uppmaning att trycka på mig lurarna och winamp slumpar då fram In Flames - Touch of Red.
 
G

Guest

Guest
En fläkt som står o svalkar

snart kommer jag dock sätta på Alan parsons project pyramid eller jamiroquai's nya som köptes för sex dar sen.
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,901
Location
The Culture
Exakt just nu, medans du läser detta? Vad lyssnar du på då?
P3. Jag vet inte vilken låt, men den är rätt fånig. Vänta lite så ska jag höra vad programledaren säger...

"Welcome to the City" med Amy Diamond var det tydligen.

/tobias
 
Top