Varulv [KoK] - R7

Accepterar du ordförande Octagonals paket?

• Total voters
    5
En sista grej innan playan:

Jagvtorr att Vimes tagit höjd föe att folk skulle försäga sig om sina organisationer.

Nästan ingen har gjort det så jag tror inte ulvarna kan vunna den vägen.

Då måste de nattmörda och då är det klart mindre farligt att ta ut ulvar iom att vi skjuter fram deras vinstvillkor med varje ulv vi tar ut.

(Ang att rösta ut Stradh eller inte ich hur jobbigt det blir om han ryker som ulv)

Ja @Anthrox hur var det egentligen? Om Impes argument håller så är ju Octa inte så värst grön

Jag läser om R4 nu. Efter att Anthrox tar tillbaks ordförandeskapet ser Impetiog rött och skriver många och långa inlägg om varför Anthrox till 100% är röd. (Jag överdriver inte).

Impetigo är helt oförstående till hur en grön Anthrox skulle kunna sno den från Impetigo. Trots att Impetigo basunerat ut att han tänker döda Anthrox. Vidare tycks inte Impetigo se logiken att Anthrox själv vet att han är bybo och därmed automatiskt ur sitt byboperspektiv är en bättre kandidat till ordförandeposten än en slumpad Impetigo som dessutom vill föda Anthrox.
Impetigos bild går bara inte ihop.

Jag vill vara väldigt tydlig här till @Impetigo, @Brynolf och alla er andra.

@Anthrox skrev aldrig i R4 att denne tänkte utesluta sig själv.
Det var väldigt tydligt att detta inte skulle ske!
I en post av många diskussioner hela rundan skrev Anthrox detta: ”Jag är nog fortfarande mest för idén att jag röstar ut mig själv, om någon ska röstas ut.”

Läser man rundan och kontexten är det glasklart att Anthrox inte skulle rösta ut sig själv.

Jag minns urtydligt att Anthrox sa att ham skulle hänga sig själv. Det var ett av de bärande argumenten i hans resonemang.
Detta är inte sant! Impetigo bättre än såhär kan du😉

Alright så han sa det tidigt i rundan. I slutet var det iallafall uppenbart att så inte skulle ske…

Ulvarna vill döda en grön Anthrox. Därför röstar de ja till paketet.
Du kan inte basera hela rundan på ett inlägg i början av rundan. Det fungerar inte.

Läs slutet så förstår du att din historia i efterhand inte går ihop.

Back