Varulv [KoK] - R4

Accepterar du ordförande Impetigos paket

• Total voters
    10
Men då är det iaf för mig bekräftat att ulvarna kan nattmörda ordförandekandidaten för att slumpa vem som blir nästa.

Är det något särskilt med just Impe som gör den hör situationen mer suspekt än om någon annan hade slumpats fram? Har tex Anth kämpat lite extra för att Impe ska bli efterträdaren?

Är det något särskilt med just Impe som gör den hör situationen mer suspekt än om någon annan hade slumpats fram? Har tex Anth kämpat lite extra för att Impe ska bli efterträdaren?
Well, I did vote for him.

Alltså om ulvarna är Anthrox, Impe och Empiricus (som föreslog att Ante skulle gröna sig genom skicka 2-3 istället för 1-1) hade det ju varit rätt snyggt spelat 😄 Men om det är det, kan vi ens göra något åt skiten?

Nja, Impe är nog cool. Men Empan är jag mer skeptisk mot. 🤔

Alltså om ulvarna är Anthrox, Impe och Empiricus (som föreslog att Ante skulle gröna sig genom skicka 2-3 istället för 1-1) hade det ju varit rätt snyggt spelat 😄 Men om det är det, kan vi ens göra något åt skiten?
Det går ju alltid att rösta ner Impes paket, men vi kommer ju inte direkt framåt av det.

Impe och Anth har ju varit rätt tongivande i strategin att inte rösta ut folk. Ulvarna verkar sitta rätt nöjda som Octa och Häger konstaterade i slutet på förra rundan. Helt gott smakar det inte.

Okej, det var ju kukigt av ulvarna.
Kul att Impe blev slumpad ordförande, trots det.

Kul eller konstigt? Man får ju lite spontan feeling att du försöker få det till att jag skulle vara din ulvkompis som du gav ordförandeskapet till… märklig slump att just jag blev slumpad annars eller?

Kul eller konstigt? Man får ju lite spontan feeling att du försöker få det till att jag skulle vara din ulvkompis som du gav ordförandeskapet till… märklig slump att just jag blev slumpad annars eller?
Stranger things have happened, inte mycket jag kan göra åt i nuläget.
Vad har vi för alternativ?

Stranger things have happened, inte mycket jag kan göra åt i nuläget.
Vad har vi för alternativ?

Jag var ju bevisat grönast på banan efter Hägern och nu ser det ju ut som att du och jag är ulvkompisar.

Det är bara du som skulle kunna orkestrera detta. Och det känns som ett smart drag så jag är spontant inne på att hänga dig för att bevisa att du och jag inte är ulvar som kläckt den här planen gemensamt.

Jag var ju bevisat grönast på banan efter Hägern och nu ser det ju ut som att du och jag är ulvkompisar.

Det är bara du som skulle kunna orkestrera detta. Och det känns som ett smart drag så jag är spontant inne på att hänga dig för att bevisa att du och jag inte är ulvar som kläckt den här planen gemensamt.
Gott, då kör jag min plan.

Back