Varulv [KoK] - R4

Accepterar du ordförande Impetigos paket

• Total voters
    7
Jag har skickat in misstroendeförklaring mot dig och kommer inom kort att ta över ordförandeposten.
VÀl dÀr kommer jag kontrollera ifall du ljuger eller ej.
Jag kommer sen lÀgga fram ett paket som involverar att jag sjÀlv utesluts.
NÀr jag vÀl Äkt ut fÄr ni min gröna fÀrg och fÄr det bekrÀftat att
A) jag valde HÀger som ordförande, och ulvarna nattmördade honom.
B) allt jag gjort i spelet varit med Àrligt uppsÄt.
C) ifall du ljuger eller inte om ditt ordförandeskap just nu.

Jag var osÀker pÄ hur jag skulle anvÀnda förmÄgan, och var orolig för att bli nattmördad. Men eftersom det hÀr blev en sÄn bajsmacka sÄ finns det nog inget sÀtt för mig att bygga upp trovÀrdighet pÄ igen, och dÄ offrar jag mig hellre för byns bÀsta Fjodde-style (fast den hÀr gÄngen kÀnns det som att det ger rÀtt mycket upside av det).

Ahmm ok coolt. Men för att du ska hÀngas mÄste vi ju rösta ja till ditt nya paket. Som om du Àr ulv, naturligtcvis inte alls bra innehÄller nÄgon "hÀng anth"-klausul.........

Aldrig att en ulv skulle lÄta bli att knipa 2-3an. Eftersom vi fick tvÄ ppoÀng nu sÄ skulle han alltsÄ ha valt 2-0. OtÀnkbart.

Nu Àr du stekt, Impe
Nu Àr ju bÄde 2-0 och 2-3 med i Impes uttalade alternativ sÄ teoretiskt sett sÄ sÀger det inget om vad Anthrox faktiskt skickade. Nu lÀr det ju bli fars och pajer snart, men bara för att ha det sagt.

Ahmm ok coolt. Men för att du ska hÀngas mÄste vi ju rösta ja till ditt nya paket. Som om du Àr ulv, naturligtcvis inte alls bra innehÄller nÄgon "hÀng anth"-klausul.........
Åker jag inte ut pĂ„ eget grepp sĂ„ Ă„ker jag vĂ€l rimligtvis ut i nĂ€sta runda oavsett, sĂ„ för mig Ă€r det egalt.
Men just nu sĂ„ sitter tre ulvar och funderar pĂ„ om de ska stötta mitt paket och fĂ„ ut en bybo gratis, eller om de ska sĂ€nka det och förlora karamellen. Även det ger ju signaler liksom.

Sen Àr det ju upp till byn resten. Jag tycker ÀndÄ jag har spelat grönt nog för att fÄ lite credd, Àven om misstankarna som skapats av den hÀr olycksaliga slumpen nog inte kan tvÀttas bort pÄ annat sÀtt Àn genom att jag Äker ut.

Ok. Men fÄr man en sÄn hand behöver man ju inte ljuga heller. Man kan enkelt pÄstÄ sig föreslÄ 2-0 nÀr man i sjÀlva verket köttar pÄ med en 2-3.
Det Àr sant, men det bekrÀftar ju ocksÄ att det finns dubbletter. Och jag sÀtter 2-3 pÄ att slÀngas nu, sÄ om ni röstar för paketet finns den inte kvar till nÀsta.

Det Àr sant, men det bekrÀftar ju ocksÄ att det finns dubbletter. Och jag sÀtter 2-3 pÄ att slÀngas nu, sÄ om ni röstar för paketet finns den inte kvar till nÀsta.
Var inte hela iden med att du skulle skicka vidare 2-3 att bevisa att du inte anvÀnt den?

Och det har du fortfarande inte gjort om vi ser Impe som din kumpan.

Nej, jag tycker fan du ska skicka vidare den dÀr 2-3an igen jag.

3, de fÄr poÀngen i början pÄ rundna.
Nej:

§6 (Ordning under natten)
Ulvarnas förmÄgor
Paketet genomförs (utröstning, poÀngfördelning)
Ulvarna gissar vilka roller som Àr i spel och detta vinstvillkor kontrolleras
Kontroll av vinstvillkor baserade pÄ spelarsammansÀttning (d.v.s. Àr alla ulvar döda? Àr ulvarna lika mÄnga eller fler Àn byborna?)
Kontroll av New World Order-vinstvillkoret

Var inte hela iden med att du skulle skicka vidare 2-3 att bevisa att du inte anvÀnt den?

Och det har du fortfarande inte gjort om vi ser Impe som din kumpan.

Nej, jag tycker fan du ska skicka vidare den dÀr 2-3an igen jag.
Sure, i can do that.

Nej:

§6 (Ordning under natten)
Ulvarnas förmÄgor
Paketet genomförs (utröstning, poÀngfördelning)
Ulvarna gissar vilka roller som Àr i spel och detta vinstvillkor kontrolleras
Kontroll av vinstvillkor baserade pÄ spelarsammansÀttning (d.v.s. Àr alla ulvar döda? Àr ulvarna lika mÄnga eller fler Àn byborna?)
Kontroll av New World Order-vinstvillkoret
§4.2.1 Ulvarna fÄr ocksÄ 4-[antalet ulvar] Wake up, sheeple!-poÀng vid starten av varje runda.

Back