Varulv [KoK] - R3

Accepterar du ordförande Anthrox paket?

• Total voters
    9
@StradhLestat in i matchen. Har inledningsvis haft dig som grön då du var nästan lika förvirrad som mig ett tag men det lever du inte på längre.

Varför ska jag lägga min röst på just dig?

Jag försöker inte. Om nån har gjort det så skriv vem och när, har inte koll på vad alla har skrivit. Har inte deltagit i några sådana diskussioner personligen. Jag försöker inte heller sätta dit dig jag lovar. 😇
Om du inte har koll på vad 35 % av diskussionen i R2 bestod av undrar jag ju vad du gjorde under rundan.

Jäkligt osannolikt att Vimes ändrade vilka konspirationer som är i spel baserat på vilka faktioner han lottade ut bland de nio byborna. Det är sannolikt inte så lätt för ulvarna att hitta organisationerna, att Fjodor och Sidd såg mönster där känns väldigt slumpmässigt och överläst.
Inte ens med mina vildaste 4D-brillor kan jag läsa ut en organisation från fluffet, ens på 1-1 som både F och S sagt varit informationsbärande. Så paranoida bybor är nog en rimlig bedömning.

@Anthrox jag rycker din taggighet känns påklistrad. Slappna av, gör som herrarna ovan och njut av en bärs nu i sommartider 🍻😇

Eller är du ulv?;)

Du sitter på ordförandeskapet och ditt paket kommer till 99% bli godkänt. Trots det är du sur och ska sätta alla oss förvirrade i något fack som om det inte skulle göra oss till konspirationsteretiker och misskreditera oss.

Ändra din taktik, tycker det känns aningen påklistrat och det säger jag inte för att jävlas😇

Så nu är det dags att rösta lite ja till slut.

Poäng, ja tack

Välja ordförande: @Impetigo tex

Förmåga, bäst att Anth håller tyst om det.

Hänga nån?
Jag tycker ju Octa, Strad och i viss mån Sidd kanaljat sig tillräckligt för att hängas om vi nu vill ta till sådana metoder.

Men i synnerhet eftersom ulvarna inte mördat någon ännu så kan vi lika gärna köra leva-och-låta-leva.

Gyllene läge för ulv-Anthrox förövrigt att skicka 2-3 i paketet och vaska 2-0 och låtsas som det var tvärtom. Men med misstro kommer vi ingen vart som by i det här partiet, jag väljer att lita på Anthrox nu.
Ja, men den här sortens risker behöver vi ta helt enkelt om vi ska kunna spela.

I slutänden jämnar det ut sig, några enstaka ulvar plockar trepoängare och det är inte så myclet att göra åt det.

Så länge vi fortsätter att rösta fram ordförande så tror jag att vi har god chans att komma till 15 innan ulvarna når sin slutsumma.

Enda solket i bägaren är väl fortsatt detta att ulvarna kan vaska en ulv och ändå gå plus typ men det är inte heller nåt vi direkt kan påverka annat än att försöka identidiera ulvarna.

Inget nattmord! Känns som att ulvarna siar för hela slanten. När vi får våra 2 poäng nu står det 2-3 eller i värsta fall 2-6 (i så fall har ulvarna fått ”bränna” ett av sina ordförandeskap i form av @Anthrox

Jag tror vi vinner på det lpngsamma spelet alltså.

Ordföranderöst: @Hägerstrand
Röst: @Ingen

Ulvar tror jag främst vi hittar bland Sidd, Stradh, Octa, bm och basse.

Och de två andra fluffen är inte informationsbärande någonstans. Men jag vet inte om vi tjänar något på att jag postar dem?

Hm, just ja. Tror vi att mord kostar högst 2? I så fall har ulvarna låtit bli mord inatt, troligen för att sniffa efter organisationer.

Om de kan gissa på organisationer varje runda, så finns det ingen anledning att spara poäng på hög för att bränna av flera sniff senare. Om de ska satsa på att luska ut organisationer måste de spendera i samma takt som de får råd.

Mord har inte det problemet, de kan kanske sparas och brännas av flera samtidigt.

...

Hur som helst... Om Anth har rätt i att fluffet inte hintar om organisationer så är det väl enbart genom sniffa-förmågor (eller om vi outar förstås) som de kan få sådan information.

Det betyder i så fall också att min teori förra rundan inte stämmer. Sidd och Fjodor blir inte rödare för att inget mord begåtts.

Jag har fyrdubbelkollat listan nu, för att vara helt säker på att jag inte gör en idiotblunder, men jag ser verkligen inte något.
Så hehe goes:
Corona-öl sprider corona-virus (Bybopoäng: 1 Ulvpoäng: 1)
Du har fyrdubbelkollat i ulvtjatten menar du😉

Det är ju den vi skickat vidare mellan oss och
både jag och Fjodde har redan checkat av 1-1 mot varandra och ingen av oss har påstått att denna är nåt problem.
Varför skulle denna vara nåt skapa rubriker om mer än att jag och fjodde inte felbrusat här.

De intressanta är ju förstås de andra ”kortens” fluff å siffror.
Mina två andra var helt klart relevanta och pekade på 1 organisation.
Fjoddes 2 andra vet jag inte då denne varit vag om detta.
Tydligen hade jag å fjodde båda en 0-3 där jag påstår att även denna har en dryck.
Där påstår fjodde att det inte alls är så.

Att det skulle vara så att INGEN av de tre har nån som helst info om organisationer som du menar i post R3:3 vore helt tokigt.
Kan du förklara det😇🙏

Back