Jag är kanske också apfull.Jag tänkte exakt samma sak![]()
Om du inte har koll på vad 35 % av diskussionen i R2 bestod av undrar jag ju vad du gjorde under rundan.Jag försöker inte. Om nån har gjort det så skriv vem och när, har inte koll på vad alla har skrivit. Har inte deltagit i några sådana diskussioner personligen. Jag försöker inte heller sätta dit dig jag lovar.![]()
Det här är på ångernivå, så-här-full-ska-man-inte-va-som-vuxen. Jag lider med dig om du mår så här!Jag är kanske också apfull.
Jag tycker Impetigo, även om han har varit lite frånvarande sedan R1Frågan blir vem vi ska rösta på som nästa ordförande nu...
Inte ens med mina vildaste 4D-brillor kan jag läsa ut en organisation från fluffet, ens på 1-1 som både F och S sagt varit informationsbärande. Så paranoida bybor är nog en rimlig bedömning.Jäkligt osannolikt att Vimes ändrade vilka konspirationer som är i spel baserat på vilka faktioner han lottade ut bland de nio byborna. Det är sannolikt inte så lätt för ulvarna att hitta organisationerna, att Fjodor och Sidd såg mönster där känns väldigt slumpmässigt och överläst.
JaMen 1-1 innehåller Corona iaf?
Kan @Sidd och @fjodorsenuba kommentera detta tack? Hur går era stories ihop med Anths här?Inte ens med mina vildaste 4D-brillor kan jag läsa ut en organisation från fluffet, ens på 1-1 som både F och S sagt varit informationsbärande. Så paranoida bybor är nog en rimlig bedömning.
Jag har fyrdubbelkollat listan nu, för att vara helt säker på att jag inte gör en idiotblunder, men jag ser verkligen inte något.Så vad har du för fluff på 1-1 nudå herr fluffet är onödigt?
Ja, men den här sortens risker behöver vi ta helt enkelt om vi ska kunna spela.Gyllene läge för ulv-Anthrox förövrigt att skicka 2-3 i paketet och vaska 2-0 och låtsas som det var tvärtom. Men med misstro kommer vi ingen vart som by i det här partiet, jag väljer att lita på Anthrox nu.
Tror inte det ger nåt förrän de dyker som eventuella dubbletter, håll på beskrivningarna?Och de två andra fluffen är inte informationsbärande någonstans. Men jag vet inte om vi tjänar något på att jag postar dem?
Du har fyrdubbelkollat i ulvtjatten menar duJag har fyrdubbelkollat listan nu, för att vara helt säker på att jag inte gör en idiotblunder, men jag ser verkligen inte något.
Så hehe goes:
Corona-öl sprider corona-virus (Bybopoäng: 1 Ulvpoäng: 1)