Varulv [KoK] - R2

Accepterar du ordförande Sidds paket?

• Total voters
    12
Halloj era sommarfilurer

Skummat igenom sista nu.
Sista här @Brynolf du tvekar; men nu missar ni verkligen en chans att se hur det funkar och ni får färg på Sidd när ni ser hur det förlöper.

Alla bybor måste fatta att de tre ulvarna älskar att vi bara stallar spelet vidare - vi måste lita på spelare!!!

Vi kommer stå som frågetecken nästa runda igen och chansen att en ulv får skiten igen är problematiskt!

Det var jättelätt för fjodde att verifiera 0-3 an och när jag pressade så stämde det inte med min 0-3.

0-3an funderar jag alltså på att skicka vidare då det skulle ge en bybo svart på vitt att jag talar sanning och fjodde har nåt annat.
Problematiskt förstås då det kan bli en ulv som får den presenten i knät.

Om vi ser på spelet med design-perspektiv.
Hur ska vi byn kunna reda ut det här spelet: jo genom att lita på den som är ordföranden.
Det är ända sättet som vi kan som by reda ut det här.

Att fjodde har en annan text en mig är FÖR MIG SIDD den regelmässiga detalj jag kan hitta just nu som gör att vi kan finna en ulv.

Alla bybor tänk över detta🙏

Hey, om vi röstar ner Sidds paket skickas väl ingenting till nästa ordförande? Eller…det slumpas vad nästa ordförsnde får?
Varje ordförande får tre konspirationer.
En väljs att röstas om. Röstas paketet ner slängs den.
En slängs.
En skickas vidare till nästa ordförande.

Halloj era sommarfilurer

Skummat igenom sista nu.
Sista här @Brynolf du tvekar; men nu missar ni verkligen en chans att se hur det funkar och ni får färg på Sidd när ni ser hur det förlöper.

Alla bybor måste fatta att de tre ulvarna älskar att vi bara stallar spelet vidare - vi måste lita på spelare!!!

Vi kommer stå som frågetecken nästa runda igen och chansen att en ulv får skiten igen är problematiskt!

Det var jättelätt för fjodde att verifiera 0-3 an och när jag pressade så stämde det inte med min 0-3.

0-3an funderar jag alltså på att skicka vidare då det skulle ge en bybo svart på vitt att jag talar sanning och fjodde har nåt annat.
Problematiskt förstås då det kan bli en ulv som får den presenten i knät.

Om vi ser på spelet med design-perspektiv.
Hur ska vi byn kunna reda ut det här spelet: jo genom att lita på den som är ordföranden.
Det är ända sättet som vi kan som by reda ut det här.

Att fjodde har en annan text en mig är FÖR MIG SIDD den regelmässiga detalj jag kan hitta just nu som gör att vi kan finna en ulv.

Alla bybor tänk över detta🙏
Vi är fler spelare än antalet möjliga ulvar som tycker du är suspekt och att det är riskabelt att rösta igenom ditt paket. Ergo, det är inte ulvarna som styr här.
Vi kommer statistiskt sett få bättre alternativ nästa runda, eftersom mängder med dåliga alternativ nu har försvunnit.
Det finns inget som säger att det inte finns två 0-3, med olika flufftexter.
Skicka INTE vidare din 0-3. Det är bara ulvigt att göra.
Vi kan INTE lita på ordföranden mer än någon annan spelare. Visa att det går att lita på dig genom spel, inte genom att du har en maktposition.
Om ditt enda "bevis" mot F är diskrepansen i era 0-3 så råder jag dig, åter igen, att ta ett steg bakåt och kolla på spelet igen.

Jag har väl för tusan gubbar frågat å frågat järnet, skitsnack att antyda att jag skulle bete mig som nån iddi med ”maktposition” tack.
Inte heller vad jag sa. Är det rea på svart bälte i att både inte läsa OCH missförstå Anthrox idag?

Du skrev ju det!
Brunsmetning kallas det.
Sen så kan du ju påstå annat hur mycket du vill.
Nej, jag skrev att vi inte kan lita på ordföranden mer än någon annan och att vi ska spela oss gröna. Som svar till att du skrev att vi måste lita på ordföranden.

Back