Varulv [KoK] - R2

Accepterar du ordförande Sidds paket?

• Total voters
    12
Du kan visst posta svaren på vilken dryck i 1-1 och vilken dryck som står vid 0-3 utan att avslöja en organisation.

Bara jag Sidd kan i nuläget bekräfta sanninghalten.
Senare i spel kan övriga köra VJVS på det å se hur landet ligger.
Att du nu försöker smita undan detta är obegripligt och måste betyda att du inte vet vad du ska svara.
Jag kommer ju hugga som en kobra om vi har olika info.

Bara att du slingrar dig så här om detta måste betyda att du är ulv!
Okej men samma för dig.
Bara jag kan bevisa att du inte ljuger.

Du får säga 0-3 till oss alla.
1-1 var Corona. En äcklig öl.

A propos @Anthrox snygga bokstavsscenarios tänker jag att Fjodor grönas för att han inte ville rösta genom ett paket som presenterades som dåligt för byn. Jag tycker också att han verkar spela energiskt och offensivt, vilket jag gillar. Det var smart att lägga fram idén att göra mig till ordförande eftersom det skulle testa mina ev lojaliteter (jag som ulv i ett mekaniktungg dpel skulle betyda att jag var tvungen att ta hjälp av kollegor).

Sidd då? Nja, jag köper att man är bokstavligen talat slutkörd efter sträckan Stockholm-Öland inkl rep och grejs. Tycker också att Sidds smulande är grönande. Kom ihåg att han valdes med slumpens hjälp så att både Fjodor och Sidd är ulvar ihop känns svårsmält.

Poängen i deras paket då? Äh, här har vi fått en rejäl utmaning av Vimes. Jag gissar att det bara slumpas, rakt av. Har vi otur får vi 0-3 tre ggr på raken eller nåt.

Kan jag ha fel? Javisst, det finns saker som talar för ulv i bägge fallen. Att ulv-Fjodor skulle ligga lågt mejkar sense för en smygulvsstrategi. Sidd har varit rörig och är svårläst, men jag väljer ändå att se honom som mer grön än röd.
Att ha mage att säga att jag ligger lågt är fan lågvattenmärke Basenanji. Att jag inte hat tillgång till telefon när jag är med barnen på simskola under dagen är väl rätt rimligt?

Okej men samma för dig.
Bara jag kan bevisa att du inte ljuger.

Du får säga 0-3 till oss alla.
1-1 var Corona. En äcklig öl.
Asså 1-1 var ju den du skickade. 👍
0-3 var jag förstås mer intresserad av.
Kommer du ljuga om den så är du röd.
Har vi samma och du visar sig vara grön så ger det info om de möjliga uppläggen på sifferkombinationer och att tex samma skulle kunna dyka upp direkt igen vilket dock ej är sannolikt.
Jg skerv tydligt att 0-3 är en dryck till: vilken Fjodde?

Sidd har ställt en fråga som bara Fjodde kan svara på, eller borde kunna svara!
Ditt fiskande är också rödande fröken smartypants. Ta ställning i andra frågor också och hjälp byn lägga pusslet om ulvarna. Mer drev på mig behövs inte. Hjälp byn i kommande rundor. Om det visar sig att både jag och sidd är bybor vad har du gjort annat än slösat bort tid?

Att ha mage att säga att jag ligger lågt är fan lågvattenmärke Basenanji. Att jag inte hat tillgång till telefon när jag är med barnen på simskola under dagen är väl rätt rimligt?
Här är jag benäg n att hålla med. Jag tycker fjodor varit aktivare ön i andra partier....bara för att han brukar lågflyga så är det lätt att fortsätta det stämplandet

Asså 1-1 var ju den du skickade. 👍
0-3 var jag förstås mer intresserad av.
Kommer du ljuga om den så är du röd.
Har vi samma och du visar sig vara grön så ger det info om de möjliga uppläggen på sifferkombinationer och att tex samma skulle kunna dyka upp direkt igen vilket dock ej är sannolikt.
Jg skerv tydligt att 0-3 är en dryck till: vilken Fjodde?
Ingen dryck. Den har med kontroll att göra.
Vad är din 0-3?

Att ha mage att säga att jag ligger lågt är fan lågvattenmärke Basenanji.
Ok, jag var otydlig, men jag menar att en ulv absolut kan välja att ”ligga lågt” genom att inte spela offensivt som att t ex ljuga om NWO-poängen gör att få genom ett paket.

Jag borde använt ”avsiktligt försiktigt” i stället.

@Sidd då var i så fall våra 0-3 or olika. Kanske octagonals två lekar är i spel men jag tycker till trots det att ditt spela de och ovilja att bara hoppa över omröstningen i sig självt är rödande.

Vem röstar du ut som inte är jag om du vinner?
Vem sätter du som ordförande?
Håll för i helvete förmågan hemlig om du är bybo.

Jag kommer inte rösta ja oavsett paket som lägs fram för att jag litar inte på Sidd denna omgång.

Jag föreslår att ni övriga tar er en tankeställare ett steg till om vilka som är mina och sidds kumpaner (eller om vi båda är bybor med vitt skildnspelstil).

Och som tips för kommande runda bör alla göra följande:

- Fundera vem vill ni ha som ordförande.
- Fundera på vem ni vill rösta ut.
- Presentera poängen utan fluff snabbt
- Säkra av mig och sidd med fluffsnack.

Tänk på vart ert paket ska innehålla.

Otroligt vindrucken nu, men var är de tre ulvarna? Det känns väldigt rimligt att rösta ner paketet och få lite mer info av nästa slumpade ordförande givet läget, men vi måste börja jaga ulv senast nästa runda. Att bara passivt låta ulvarna shoppa från menyn och inte komma vidare i byspelet tror jag inte alls på.

Otroligt vindrucken nu, men var är de tre ulvarna? Det känns väldigt rimligt att rösta ner paketet och få lite mer info av nästa slumpade ordförande givet läget, men vi måste börja jaga ulv senast nästa runda. Att bara passivt låta ulvarna shoppa från menyn och inte komma vidare i byspelet tror jag inte alls på.
Nej håller med. Ulvarna är.nog rätt nöjda med att låta mig och sidd sluggas. Röstas sidds paket ned får de en runda till och mer poäng samt att de har 2/9 chans att bli ordförande igen. Röstas det igenom har de redan lagt spelet under sig.

Min flickvän som körde bilen när jag skrev tidigare idag är numera min fästmö förresten. Ingen ursäkt till lågakriv spel, men kanske en förklaring som man inte kan dra så många gånger 😊
Grattis :love::heart:🥰😘🤩🥳😻🫶

View attachment 24756
Nu kliver jag å BigM upp på scen🎶
Lirar till 21isch sen käk å 🥳

Ok, som jag förstår det är ditt förslag (som du röstat ja till) att du hänger Fjodde och tar 1-1 i poäng. Är det rätt? Ska kolla om jag hittar vad du valt för ordförande nånstans, om någon har det i huvudet får ni gärna peka.

Eftersom du inte lagt någon röst som fångas av rösträknare tolkar jag det som att du föreslår att du väljer fritt, och vi väljer om vi vill att du ska göra det eller inte.

@Basenanji @Big Mama har ni koll på vilket paket det är ni röstar ja till?

Back