lokomotiv_UBBT
Hero
hmms satt och spånade innan jobbet idag, funderade lite på huruvida rollspel har gått och blivit en klass sak? Warhammer prylen var på sitt sätt en början på den. Dvs. ett prakt exempel torde vara att det är som nu, då bättre trupper kostar mera, varesig de är större bättre svårare att gjuta eller innehåller mera tenn. Har priserna nått en nivå då snottlings och folk med en svagare ekonomi inte kan underhålla sig med rollspel?
Alla dess kortspel har nog förvärrat situationen, även om vanliga rollspel är dyra så kan det nog inte jämföras med Magic star trek etc som kostar ofantliga summor om man ska bli framgångsrik på dessa...
Tja intressant ämne eller bara spam? /images/icons/king.gif
nu ska jag gå och tahand om min hand som jag ser har börjat bloda ner tangentbordet, dock inte lika mycket som en polare som spelade snappshockey och hamnade i fylleslaggsmål
"Förövrigt anser jag att alla sporter bör förstöras"
Alla dess kortspel har nog förvärrat situationen, även om vanliga rollspel är dyra så kan det nog inte jämföras med Magic star trek etc som kostar ofantliga summor om man ska bli framgångsrik på dessa...
Tja intressant ämne eller bara spam? /images/icons/king.gif
nu ska jag gå och tahand om min hand som jag ser har börjat bloda ner tangentbordet, dock inte lika mycket som en polare som spelade snappshockey och hamnade i fylleslaggsmål
"Förövrigt anser jag att alla sporter bör förstöras"