Såg att shipping för internationellt kommer gå efter vikt - så det är svårt att se vad den kommer landa på. Jag kanske drar mig ur, får se. Har rätt gott om miniatyrer sen förra (två vampire-lådor, dum som jag var).Bolongo said:Bones II är igång nu. Redan uppe i våg 4, så om du hoppar in nu får du leverans i november nästa år.
När räknar du ha målat alla? Själv siktar jag på om 10 år. 
Max Raven said:Efter att jag målat mina tyranids, cryx, samt inkommande cybertronic och mishima-göbbar.
Aldrig, ungefär.
Har övervägt att tradera lite.
På den ljusa sidan hittade jag ett svar från dem i kommentarsektionen som förtydligar att de bara använder sig av vanlig postgång. Alltså inga kurirer, vilket är en lättnad.Max Raven said:Såg att shipping för internationellt kommer gå efter vikt - så det är svårt att se vad den kommer landa på.
Jag tror att anti-rekommendationen beror på färgernas kvalitet.Ond bråd död said:Färgerna är inte ens värda 10 kr styck som de kostar nu? Vad skulle frakten bli på bara färgerna?
Ett paint set $ 18.00 + $ 14.24 shippingOnd bråd död said:Färgerna är inte ens värda 10 kr styck som de kostar nu? Vad skulle frakten bli på bara färgerna?

JAG ÄR SÅ COOL) så är Pandante typ det ni måste Kickstarta just nu. Det är bara 12 dagar kvar och det saknas cirka 2k dollar.