Såg att shipping för internationellt kommer gå efter vikt - så det är svårt att se vad den kommer landa på. Jag kanske drar mig ur, får se. Har rätt gott om miniatyrer sen förra (två vampire-lådor, dum som jag var).Bolongo said:Bones II är igång nu. Redan uppe i våg 4, så om du hoppar in nu får du leverans i november nästa år.
Max Raven said:Efter att jag målat mina tyranids, cryx, samt inkommande cybertronic och mishima-göbbar.
Aldrig, ungefär.
Har övervägt att tradera lite.
På den ljusa sidan hittade jag ett svar från dem i kommentarsektionen som förtydligar att de bara använder sig av vanlig postgång. Alltså inga kurirer, vilket är en lättnad.Max Raven said:Såg att shipping för internationellt kommer gå efter vikt - så det är svårt att se vad den kommer landa på.
Jag tror att anti-rekommendationen beror på färgernas kvalitet.Ond bråd död said:Färgerna är inte ens värda 10 kr styck som de kostar nu? Vad skulle frakten bli på bara färgerna?
Ett paint set $ 18.00 + $ 14.24 shippingOnd bråd död said:Färgerna är inte ens värda 10 kr styck som de kostar nu? Vad skulle frakten bli på bara färgerna?