Mikl
Swordsman
Det vi som inte brukar använda säkerhetsverktyg försökt säga kan väl sammanfattas som att den som har en känslighet, oavsett anledning, behöver kommunicera detta på något sätt. Jag har spelat sedan 80-talet med olika grupper och i olika städer beroende på var jag befunnit mig i livet, och det har aldrig kommit upp en situation som slagit fel pga något känsligt ämne.
Det är alltså relativt ovanligt och om jag går med i en grupp där sådana personer finns, eller i en grupp som aktivt utforskar sina gränser på det sätt som beskrivits i tråden - då behöver jag få veta det. Och jag behöver inte veta exakt vad det rör sig om. Det räcker med att någon förklarar att gruppen använder ett säkerhetsverktyg och hur det fungerar.
Det är alltså relativt ovanligt och om jag går med i en grupp där sådana personer finns, eller i en grupp som aktivt utforskar sina gränser på det sätt som beskrivits i tråden - då behöver jag få veta det. Och jag behöver inte veta exakt vad det rör sig om. Det räcker med att någon förklarar att gruppen använder ett säkerhetsverktyg och hur det fungerar.