Idag har jag köpt...

Gamma World 1e från 1978 dök upp i brevlådan härom dagen - najs att ha den på papper nu när man kör kampanj! Följer även min princip om att bara köpa grejer som ska i spel på direkten. Imponerad av kvalitén på PoDen från DrivethruRPG, faktiskt!

gamma_world_.jpg

Gamma World 1e från 1978 dök upp i brevlådan härom dagen - najs att ha den på papper nu när man kör kampanj! Följer även min princip om att bara köpa grejer som ska i spel på direkten. Imponerad av kvalitén på PoDen från DrivethruRPG, faktiskt!

View attachment 13952
Fasen vad fint!

Fick hem några kilo Eon-godsaker från SF-antikvariatet idag.

Det känns som om andrahandsmarknaden har varit fylld med gamla EON-saker i år, och ofta till ett klart rimligt pris. Den här högen gav jag ungefär 600kr för. Grand Luxe utgåvan av EON är nummer 65 av 450
IMG_20230914_133341.jpg

Idag anlände från Drivethru/DM'S Guild:

Volo's Guide to the Sword Coast

Heroes of Baldurs Gate (DM's Guild)

Sword+Sorcery Codex (Everywhen/Barbarians of Lemuria)

City of the Gods (TSR)

WOD trådarna som gjorde det? :D
Jepp. WoD-trådarna made me do it! :LOL:

Tillägg: Samt att jag har gluttat och trånat efter ett nytt VtM en längre tid. Har en del material till ”den gröna” utgåvan från förra seklet men är riktigt nyfiken på hur upplägget ändrats över tid.

Last edited:
Häromdagen köpte jag Eon IV och Äventyrets väg till detsamma på Tradera. De bör dyka upp idag eller möjligen imorgon :)

Back