Idag har jag köpt...

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Joined
24 Nov 2005
Messages
602
From the dust, till Delta Green. Jäkligt pepp och vill spela direkt. Jag har haft svårt att bestämma vilken nästa op i min one-on-one-kampanj (No real person involved - the K Cell reports) ska bli, velat mellan olika shotgun scenarios och Last Equation eller något eget, men. Det var ju det här jag väntade på.
 

Fnord

Veteran
Joined
14 Sep 2010
Messages
137
Spelade en tidigare version av Western för lite under 20 år sedan på LinCon och minns att spelet var rätt kul, med ett intressant sätt att slå fram hur och vart man träffar någon. Nu är det dags att se om spelet är så kul som jag minns att det var! Böckerna visade sig vara en smula större än jag förväntade mig (borde kanske tittat på sidantalet när jag bestälde böckerna)
 

Lirarn

Veteran
Joined
14 Feb 2015
Messages
122
Idag lyckades jag tillslut få tag på Melindors återkomst. Passade även på att förhandsboka Phandelver and Below - the shattered Obelisk
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,508
Location
En mälarö
Igår köpte jag Axis & Allies Europe 1940 och Axis & Allies Pacific 1940. Tillsammans utgör de vad man kallar Global 1940 vilket är det största Axis & Allies-spelet man kan spela. 1100+ figurer, en karta 178 x 81 cm och upp till 9 spelare .

1693307913506.png
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,592
Location
Rissne
Inte just idag, men under sommaren blev jag färdig med Marvel SAGA-samlingen. Jag kanske borde försöka spela spelet någon gång också? :unsure:
Jag blev först väldigt förvirrad eftersom förkortningen på spelet väl snarare borde vara typ "M SHAG" men sen såg jag loggan längst ner.
 

Klingonsylt

Swordsman
Joined
28 Sep 2005
Messages
482
Location
Umeå
Jag blev först väldigt förvirrad eftersom förkortningen på spelet väl snarare borde vara typ "M SHAG" men sen såg jag loggan längst ner.
Jag har sett den förkortningen användas mycket också. Kan tänka mig att det blir lite lustigt om man talar brittisk engelska.
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,310
Location
Kullavik
Samma här.
Hoppas QC är bättre denna gången (tänker på misstag i core book samt D12 som var fel :D)
Jag måste nog erkänna att jag inte läst core än, utan bara starter set.
 
Top