Re: Zadhi
Re: Zadhi [OT!]
"<EM>Har du länk till det inträffande?</EM>"
Sökte på Zadhi och fick länken:
http://forum.rollspel.nu/showflat.php?Ca...o=&vc=1
Han gjorde 4 inlägg. Jag var inte den enda som irriterade sig på honom.. <B>Hasse</B> har jag för mig sade till honom i en annan tråd om hans sätt.
[klipp till den andra diskussionen]
<EM>"Skulle någon mer än and känna sig drabbade av mitt inlägg, trots att det hade rubriken “Svar till and” så kan jag bara beklaga och be om ursäkt." - Arcana
"Men du förstår inte. Jag känner mig inte ett dugg drabbad" - Dnalor</EM>"
Nej, men <B>Krille</B> skrev "men jag misstänker att hans inlägg inte enbart var riktat mot and" så <B>Arcana</B> svarade bara på det.
"<EM>jag är desutom alldeles för förtjust i mitt privatliv för att någon ska ringa mig...</EM>"
Jag fyllde i min profil för att ge ett seriöst intryck. Det är ju ett seriöst forum, hade det inte varit det så skulle jag inte vara här. Nu vill jag inte påpeka att det är fel att inte fylla i.. Vi lever trots allt i ett fritt land. Kommer ihåg själv att jag var lite tveksam i att fylla i uppgifterna men tänkte.. "Vad skulle man kunna göra mot mig, mailbomba mig? Det enda jag skriver som kan ge en ledtråd är mitt namn". Delar <B>Azagthoth</B>s åsikt om att "...det ligger mindre tyngd i en åsikt som framförs av en 'anonym' person.".
"<EM>...klickar på 'Skicka ett meddelande' under 'brevlåda', skriver 'And' i raden...</EM>"
Vissa har prickat för att de inte vill ta emot privata meddelanden.. <EM>Varför</EM> man skulle göra det vet jag inte.
/[color:green]Han</font color=green> som bara försökte räta upp några ?:en