Varulv Hitta Jesus - Runda 2

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Basse var på i början av R1 å försvann sen tycker jag när Octa outade såjag ville veta färg där.
R2 har jag skickat in att Sia fjodor som kukilurade med den nu gröna lillebrodern å nu sitter å käkar popcorn i sin ensamhet.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,369
Basse var på i början av R1 å försvann sen tycker jag när Octa outade såjag ville veta färg där.
R2 har jag skickat in att Sia fjodor som kukilurade med den nu gröna lillebrodern å nu sitter å käkar popcorn i sin ensamhet.
Jag får inte riktigt ihop det Sidd, du har en siarroll hävdar du, är inte standard att man kommer ut med det tidigt i runda 2 och berättar vem man siat? Istället håller du på det in i det sista. Varför?
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,369
Och återigen, har du varit ärlig i övrigt? Sitter du i en cell med Rasmus? Berättade du för honom om din siarroll?
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,369
Hallå byn, ingen mer än jag som har något att säga om Sidds Judas-claim? Var är Rasmus berömda testamente inför rond 3?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Jag är ”Judas”: endast du kan avslöja Jesus genom att varje runda välja en spelare via PM till spelledaren att Sia för att se om denne är Jesus. Jesus kan inte röstas ut innan det uppenbarats genom att du öppet deklarerat denne som syndig i den öppna tråden.
Nja, jag har svårt att tro att Anthrox formulerat sig så och det verkar dessutom vara ett himla krångligt vinstvillkor? Vad händer om Judas röstas ut av korkade satanister?

Nä, det här var ett snyggt försök @Sidd men mest ett bevis att du är Jesus. 🙂
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Ok: dryga 2 tim kvar:
Jag har inte heller hittat nåt i bibelverserna å ser inte nån annan utväg än att outa:
Jag är ”Judas”: endast du kan avslöja Jesus genom att varje runda välja en spelare via PM till spelledaren att Sia för att se om denne är Jesus. Jesus kan inte röstas ut innan det uppenbarats genom att du öppet deklarerat denne som syndig i den öppna tråden.

I R1 Siade jag Basse som visade sig vara satanist.

Men ni är väl fortfarande övertygade om att alla är gröna sköna kristna men det behöver vi inte låssas om.
Byn förlorar en chans att pricka rätt men ni kan ju hoppas på rätt offer vidare i spel.

Kolla över era röster snarast tack å bock.

St.Sidd med 🔥🔱🔥
Okej, det här kan vi enkelt faktachecka.

@Anthrox vi har ett regelbrott här via citering av PM.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Okej, det här kan vi enkelt faktachecka.

@Anthrox vi har ett regelbrott här via citering av PM.
Ordspråksboken 22:10-16
Kör ut bråkmakaren, så tar grälet slut och bråk och skällsord upphör.
Älskad blir den som har rena tankar, den som talar väl får kungen till vän.
Herrens blick vakar över kunskapen, bedragarens ord gör han om intet.
Den late säger: Det är ett lejon på gatan, jag blir dödad om jag går ut.
Den främmande kvinnans mun är en djup grop, den Herren vredgas på faller däri.
Dårskapen sitter djupt hos pojken, men det fostrande riset driver ut den.
Att utsuga den fattige kan ge vinst, att ge åt den rike vållar bara förlust.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Hallå byn, ingen mer än jag som har något att säga om Sidds Judas-claim? Var är Rasmus berömda testamente inför rond 3?
Jag köper det inte.

Iom judasclaimet går Rasmus och Sidd från 100/95 till 100/100 i min bok.

Som Basse påpekar så går inte Sidds judasroll ihop. Den är inte trovärdig för fem öre.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Inget fel med kyrkokör på söndagar och The Doors åjjel e ju skön men Min Gud, min Gud, varför har du övergivit mig?

Herre förlåt dem för de vet icke vad de gör…
Fader, i dina händer överlämnar jag min ande
- Det är fullbordat
 
Top