Nekromanti HELVETE...

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,592
Re: Äsch...

...det är ingen utom troberg som saknar den tråden ändå.
Uppenbarligen minst en till, med tanke på att den startats om. Kanske lite för tidigt för min smak. Det var en intressant tråd, men just nu orkar jag inte tugga genom samma resonemang igen.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,592
Re: Här får du ett svar

berätta om ditt eget system
En annan gång. Det är fortfarande under arbete. Får jag det tillräckligt nedtecknat för att någon icke-jag ska förstå det så kommer jag att posta det här.
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: Så det är SÅ det går till!

Det här misstaget är av den sorten som inte får hända...

Men det kan hända. För vi som jobbar med sidan är endast människor. Om du kräver annat av oss så förväntar du dig att vi skall avsäga oss vår mänsklighet, och då lägger vi ner sidan på omedelbar basis.

Men givetvis skall vi sträva efter att inte göra sådana misstag, och om man nu lär sig av just misstagen så lär inte ett liknande fall hända. Men vi kan inte lova att det inte gör det.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Naee..

Inte för att jag kanske håller med dig om t. ex d20. Men, va´fasiken vi har ju olika åsikter & står för det. Det är ju det som är lite kul, att det blir disskutioner om för & nackdelar. Sen att det blir personangrepp & sådana tråkigheter är bara synd & inte direkt försvarbart.
 

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
inte för att strö salt i såren men...

Nu får ni faktiskt hata mig, jag ska inte försvara mig något. Jag och Oldtimer blev osams i nedanstående tråd om d20, och jag och han pratade med privata brev och kom överens igen, och vi bestämde att jag skulle ta bort mitt inlägg, och alla svar på mitt brev eftersom det var så mycket skitsnack.

Det hade IMHO bara varit klåfingrighet, ens om det funkat. Bättre att skriva ett sammanfattande inlägg om att man löst grälet i PM och att de ilskna inläggen är passé. Det skulle tjäna som ett gott exempel på krislösning snarare än ett dåligt exempel på kreativ editering.

De oönskade följderna tycker jag gör mindre. Skit händer.
 

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
hum

IMHO brukar administratorerna här brukar vara föredömliga med att inte klåfingra i onödan. Det är en av de saker som jag ser som forumets styrkor. Det är få onlineforum som kan hävda liknande intergritet.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Det var ju snopet, särskilt då jag hade en del diskussioner på gång. Dessutom blev jag jäkligt nyfiken på de "otillbörliga" inlägg som du och Oldtimer skrev även om det bara var skitsnack.

Jag förlåter dig iallafall, alla gör vi misstag.
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Really?

När jag trampar i klaveret får jag vackert stå kvar. Jag förväntar mig att en person som utsetts till Administratör eller Moderator kan spela på samma villkor.

Inte riktigt sant faktiskt. Du kan också radera inlägg. Men du har en tidsgräns att göra detta på (ett par timmar typ)... Tryck på "Ändra" sedan "Radera"... Enkelt.

Hur lång tidsgränsen är vet jag inte. Har i alla fall ändrat inlägg mer än en timme gammla...

/Balderk
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
Re: Här får du ett svar

Ska jag säga kort vad jag inte gillar med det hela så är det den 20sidiga tärningen i allmänhet.
Det låter ju lite bisarrt iofs att ha något emot själva ikosaedern som sådan... är det någon tärning som inte hör hemma i civiliserade sällskap är det ju T10:an, som ju inte ens är en platonsk kropp.
 

The_Gorger

Hero
Joined
28 Aug 2002
Messages
920
Location
Strömstad, Västra götalands län
Rollspelsdoclusåpa[OT]

Varför inte göra en tråd där man stänger in folk med olika åsikter? Sen kan alla på forumet titta på och rösta ut de som är snälla och inte skapar konfliker. :gremgrin: Big Forum eller kanske Temptation forum?
 
Top