Mogger
Hipsteranka
Re: Regler för utmaningar: Är det värt det?
Eh...nej, så funkar det inte. Vilket du iofs borde vetat om du bestämmer dig för att hoppa in mitt i en diskussion. Jag tänker inte säga samma sak igen. Allt står i tråden. Antingen är du genuint intresserad av det här och så sätter du dig in i det, eller så är du inte genuint intresserad och då, ja, då är det inte så mycket att snacka om antar jag.
Arfert said:..jag spelar förmodligen ungefär som vår vän Han här... med flera.
Vad händer förresten om man oljar ett lås som har agendan "gnissla" i ett konfliktresolutionsspel? Försvinner konflikten då? Då återstär väl bara konflikten "jag vill inte bli öppnad"... eller hur gör ni i en sån situation?
"jag vill inte bli smord?" ... eller?
Eh...nej, så funkar det inte. Vilket du iofs borde vetat om du bestämmer dig för att hoppa in mitt i en diskussion. Jag tänker inte säga samma sak igen. Allt står i tråden. Antingen är du genuint intresserad av det här och så sätter du dig in i det, eller så är du inte genuint intresserad och då, ja, då är det inte så mycket att snacka om antar jag.
Men glöm vad jag sagt. Jag läser som en kråka och hoppar över stycken. Hade jag bara läst i lugn och ro och inte lagat mat samtidigt så hade jag inte ens skrivit inlägget.