Varulv [Häxmästarnas rådslag] Tredje rundan

Kim Nolemo

Veteran
Joined
17 Apr 2017
Messages
159
Nu behöver vi bara invänta sista minuterna och sitta och uppdatera så ingen snipe-ändrar sin röst.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,544
Location
Oktoberlandet
Om någon gör det, röstar jag för att vi byter till den lika snabbt!
Den ända som snajpröstat är Vimes.
Gav visserligen lite eko hos er andra men jag tyckte det var scum-tell när det görs sista minuten.
Basse tom låssades inte ens fattat det.
Och när jag påpekade det reagerade Basse inte ens...
 

Kim Nolemo

Veteran
Joined
17 Apr 2017
Messages
159
Den ända som snajpröstat är Vimes.
Gav visserligen lite eko hos er andra men jag tyckte det var scum-tell när det görs sista minuten.
Basse tom låssades inte ens fattat det.
Och när jag påpekade det reagerade Basse inte ens...
Menar mer vid 20:59 byter någon röst, så vi andra inte hinner reagera. Då är vi förstörda
 

Korpa

Umenörd
Joined
7 Nov 2010
Messages
948
Location
Umeå
Det är tveksamt om det är sniperöst om det är för att stärka antalet röster på den som är på väg ut. Termen används när någon byter röst i sista minuten som ändrar vem som blir utröstad. :)
 

Kim Nolemo

Veteran
Joined
17 Apr 2017
Messages
159
Det är tveksamt om det är sniperöst om det är för att stärka antalet röster på den som är på väg ut. Termen används när någon byter röst i sista minuten som ändrar vem som blir utröstad. :)
Agreed
 

Kim Nolemo

Veteran
Joined
17 Apr 2017
Messages
159
Å andra sidan, gäller det ju bara att du byter skjutmål Korpa. Så är vi fortfarande kvar i matchen.

Jag anmäler Vimes som frivilligt från andra drevet att stå här bredvid mig och Sidd.
 

Kim Nolemo

Veteran
Joined
17 Apr 2017
Messages
159
Å sjuttielfte tanken (som sagt min hjärna är i högvarv) så skjuter du den som ändrar sin röst då! :)
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
Röst: Björn den Gode

Motivering: misstänkt ulv. Bäst att säkra upp så att det inte blir nå ulv-ninjande här på slutet.
 
Top