StradhLestat
Möjliggörare
2026 är inte här ännu, men tiden går fort!
Förra årets försök med familjen blev lyckat. Det blir Gothcon i år igen för oss alla.
Checklista:
Hotell
* Lorensberg bokat från skärtorsdag till söndag för hela familjen: CHECK
Resa
* Tågresa ner bokat. Tåg 427, från Stockholm 09.12 Framme i Götet kl 12:42 CHECK
* Tågresa hem får bokas när de finns tillgängliga (Är fortfarande inte alls med på kombinationen "åk mer tpg" och "stänga av allt och göra det struligt att ta tåg så fort folk är lediga)
Gothcon Biljetter
Har väl inte öppnat ännu, så det är kvar. Kommer mest troligt inte boka några spelpass.
Däremot ska jag spelleda Spindelkonungens Pyramid med DoD23 i någon av korridorerna. För sonen, hans kompis som han träffar där nere och mammorna. Kanske syster till kompisen också. Annars håller jag schemat öppet. Familjen får gå först, men i år tror jag sonen kommer klara sig mer själv, så sambon och jag kan testa lite olika brädspel och så.
Gothcon Puben (ja för mig kommer den heta så...oavsett vad den heter officiellt
)
Inväntar att anmälningsformulär kommer upp här på forumet.
Det är "min" egentid på konventet och den ser jag fram emot
Så hur ser planerna ut för er?
Förra årets försök med familjen blev lyckat. Det blir Gothcon i år igen för oss alla.
Checklista:
Hotell
* Lorensberg bokat från skärtorsdag till söndag för hela familjen: CHECK
Resa
* Tågresa ner bokat. Tåg 427, från Stockholm 09.12 Framme i Götet kl 12:42 CHECK
* Tågresa hem får bokas när de finns tillgängliga (Är fortfarande inte alls med på kombinationen "åk mer tpg" och "stänga av allt och göra det struligt att ta tåg så fort folk är lediga)
Gothcon Biljetter
Har väl inte öppnat ännu, så det är kvar. Kommer mest troligt inte boka några spelpass.
Däremot ska jag spelleda Spindelkonungens Pyramid med DoD23 i någon av korridorerna. För sonen, hans kompis som han träffar där nere och mammorna. Kanske syster till kompisen också. Annars håller jag schemat öppet. Familjen får gå först, men i år tror jag sonen kommer klara sig mer själv, så sambon och jag kan testa lite olika brädspel och så.
Gothcon Puben (ja för mig kommer den heta så...oavsett vad den heter officiellt
Inväntar att anmälningsformulär kommer upp här på forumet.
Det är "min" egentid på konventet och den ser jag fram emot
Så hur ser planerna ut för er?
Last edited: