Stort tack till alla fina glada spelare i Indierummet för att ni så öppet och positivt snabbt sög in en ensam spelare till en ny mysig grupp!
Jag är supertacksam gentemot Korpa som såg till att små djurandar fick vandra i berg och reparera trasiga släktband i Golden Sky Stories. Ett perfekt spel till syskonbarnen.
Fredagens höjdpunkt var dock helt klart att få hänga på härliga Paal, Henkedge, Hakoon och vår femte medlem för en natt i Berlin. Ni gjorde helt klart droger, vansinne och ond bråd död på konvent till en minnesvärd upplevelse.
Gustaf S var hjälten som hörde om spelkrockar och därefter erbjöd sig sitt egna Montsegur 1244 för ett dödligt spelpass. Men eftersom det aldrig är nog med tro och tvivel slängde han även in en dekadent strid mot pesten som lördagkvällens sista spel. Mycket uppskattat!
Det mest uppstyrda indiepasset stod GnomviD, Norrlänningarna och Stockholmaren för, med introduktionen till Den yttersta domen. Tvekan, tvivel, politik, gemenskap och gud i en intrigerande och mycket intressant konflikt. Fint spel och mysigt avslut med en sharing circle.
Kul att även mer eller mindre uppstyrt stöta in i Krank, Nässe, Bifur och Vildkatt. Hoppas ert konvent var lika lustfyllt och fyllt av spelglädje som mitt.
Tack till alla som var med och spelade även er jag minns men inte namnet på, alla arrangörer och entusiaster. Jag hoppas att jag får möjlighet att spela med er igen! ??