Robert Jonsson
Nothing is True. Everything is Permitted.
Jag är i alla fall inställd på att träffas mellan pass 1 och 2. Så jag dyker upp där då.
Sal fixad! Vad önskas för tilltugg osv? Kaffet/The får ni ta med från cafét, annat försöker jag ordna dit. Jag tänkte att vi träffas vid tebaren, så går vi tillsammans till norra där salen ligger.MrG said:Samma sak för mig, mellan pass 1 och 2, tebaren eller ett rum som Gunnar J ordnat.
-Gunnar (S)
Shit vad bra tänkt, jag har arr både pass ett och två och borde få i mig något att äta, plus att någonstans hinna pussa fru, dotter, ev son om han är på konventet... Tur att min fru också är gammal konventsräv.Robert Jonsson said:Noterar telefonnumret - alltid bra med sådant.
För mig räcker det gott med någon macka eller liknande. Aldrig fel att få i sig lite mat mellan passen. Man tänker bättre på mätt mage.
Strålande idé! Jag fixar mackor!MrG said:Shit vad bra tänkt, jag har arr både pass ett och två och borde få i mig något att äta, plus att någonstans hinna pussa fru, dotter, ev son om han är på konventet... Tur att min fru också är gammal konventsräv.Robert Jonsson said:Noterar telefonnumret - alltid bra med sådant.
För mig räcker det gott med någon macka eller liknande. Aldrig fel att få i sig lite mat mellan passen. Man tänker bättre på mätt mage.
-Gunnar (hungrig bara vid tanken på två pass utan mat mellan)