Nekromanti GothCon 2013 - arrangörssamarbete kring spelledare

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,288
Location
Örebro
Jag är i alla fall inställd på att träffas mellan pass 1 och 2. Så jag dyker upp där då. :gremsmile:
 

MrG

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2005
Messages
2,684
Location
Göteborg
Samma sak för mig, mellan pass 1 och 2, tebaren eller ett rum som Gunnar J ordnat.

-Gunnar (S)
 
Joined
15 Apr 2010
Messages
13
Location
Göteborg
MrG said:
Samma sak för mig, mellan pass 1 och 2, tebaren eller ett rum som Gunnar J ordnat.

-Gunnar (S)
Sal fixad! Vad önskas för tilltugg osv? Kaffet/The får ni ta med från cafét, annat försöker jag ordna dit. Jag tänkte att vi träffas vid tebaren, så går vi tillsammans till norra där salen ligger.

Missar ni tiden och vill nå, så kommer jag finnas tillgänglig, och mitt telefonnummer är 0734097071.

Det blir dock ingen champagne, alkoholfritt konvent osv :gremwink:
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,288
Location
Örebro
Noterar telefonnumret - alltid bra med sådant.

För mig räcker det gott med någon macka eller liknande. Aldrig fel att få i sig lite mat mellan passen. Man tänker bättre på mätt mage. :gremwink:
 

MrG

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2005
Messages
2,684
Location
Göteborg
Robert Jonsson said:
Noterar telefonnumret - alltid bra med sådant.

För mig räcker det gott med någon macka eller liknande. Aldrig fel att få i sig lite mat mellan passen. Man tänker bättre på mätt mage. :gremwink:
Shit vad bra tänkt, jag har arr både pass ett och två och borde få i mig något att äta, plus att någonstans hinna pussa fru, dotter, ev son om han är på konventet... Tur att min fru också är gammal konventsräv.

-Gunnar (hungrig bara vid tanken på två pass utan mat mellan)
 
Joined
15 Apr 2010
Messages
13
Location
Göteborg
MrG said:
Robert Jonsson said:
Noterar telefonnumret - alltid bra med sådant.

För mig räcker det gott med någon macka eller liknande. Aldrig fel att få i sig lite mat mellan passen. Man tänker bättre på mätt mage. :gremwink:
Shit vad bra tänkt, jag har arr både pass ett och två och borde få i mig något att äta, plus att någonstans hinna pussa fru, dotter, ev son om han är på konventet... Tur att min fru också är gammal konventsräv.

-Gunnar (hungrig bara vid tanken på två pass utan mat mellan)
Strålande idé! Jag fixar mackor!
//Gunnar (som inte hade tänkt på det, lite dumt av mig kanske ;p)
 
Top