Re: Där har du en poäng...
Det här och det du sa om att kvinnsen skulle prata ihop sig och undersöka nio "män" varje kväll är nog den säkraste planen vi har. Sen måste vi förstås hitta de manliga hjältarna också, men den kvinnliga sitter nog väldigt brunt till.
Ja, men hittar vi kvinnan så har vi en fast punkt att orientera oss efter - vi kan se vem hon har pratat med/om, vilka som har följt i spåren, etc.
Detta kommer dock att göra kvinnorna, iaf Björn och Lindenius, till mål. Jag kan kyssas. ,-)
Så även om en kvinna blir utslagen så ökar det sannolikheten att finna den sista kvinnan.
Men att ta fram alla namn tycker jag vore en bra plan också. Gangstrarna måste föra fram tryck på hjältarna. Så länge vi dansar tango kring våra egan fötter så ler hjältarna och får det busenkelt. För det hela blir rätt kul, för hjältarna måste hitta på vem de är, samtidigt måste de invänta och se vilka namn som presenteras så de inte väljer ett dublettnamn. Så folk som avslöjar sig sent är mer misstänkta. Rising har gjort det hela extra spännande genom att han har blandat kända och okända gangstrar så man är inte säker som hjälte bara man väljer något nonsens-namn.
(jag har slutat att rollspela nu, btw, för att öka tydligheten och effektiviteten)