Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Arfert;n319680 said:• Kanske dör Arya. Eller inte. Hon försvinner i alla fall.
Jag hade avslutat med att Arya drar av sig masken och blir Jaqen Hagar igen.
Arfert;n319680 said:• Kanske dör Arya. Eller inte. Hon försvinner i alla fall.
Lightshy;n319684 said:Tänk om...
Euron förutom Missandei tog tillvara på den döda draken och gav kroppen till Maester Qyburn som kör sin Frankenstein/The mountain på den!!!
Cersi får en Frankensteindrake, piskar skiten ur alla och sitter kvar!
Minimoni;n319685 said:Nu tycks det mer än tydligt att så inte är fallet då sagda drake konfirmeras av Euron, att den försvann under vågorna utan att komma tillbaka.
Arfert;n319680 said:Så här skulle jag ha avslutat serien:
• Jamie blir dödad av Cersei, som i sin tur blir dödad av ??? Arya? Finns många kandidater.
Jocke;n319721 said:Jag vet inte hur långt man ska skriva
två rader kanske?
Jag köper inte att draken är död. Det är för enkelt. Å andra sidan var det för lätt att döda alla zombies så vem vet. Det här är en så jävla konstig serie nuförtiden.
Minimoni;n319730 said:drakarna har förvandlats från att vara coola och skrämmande till att vara kattungar.
Rymdhamster;n319736 said:Men jag är ockås helt okej med att det vi ser på skärmen mycket väl kan vara den "upplevda verkligheten" snarare än "verkligheten". Dvs att för Danis styrkor känndes det som att det plötsligt var båtar överallt, när det i praktiken kanske var betydligt färre, men med stor chockfaktor.
Måns;n319742 said:Ja, jag tycker att man utan problem kan förklara en del anomalier på det viset. Om det hade skett någon enstaka gång. Men nu har ju just flottor seglat kors och tvärs över haven helt dolda för alla utom de ombord.