Beastslayer
ROTN
Jag postade "Small But Vicious Dog" ovan.![]()
Missade det då jag inte läste igenom alla poster efter att ha varit på semester i två veckor, men anade att jag inte skulle vara ensam om att notera detta

Jag postade "Small But Vicious Dog" ovan.![]()
Ja, Viserys hade definitivt varit ”team black”.Jag har inte gett upp än! Jag har mer memes till @Bifur !
Viserys i himlen när han tittar ned på sina barn och barnbarn.
View attachment 18690
Viserys har hängt tavlor på alla sina favoritbarn på väggen
View attachment 18691
Nu ska man alltså behöva se en uttagen scen med en erigerad penis i nåns mun sådär utan vidare.
Nu blev jag ju nästan sugen på att börja kolla på serien igenNu ska man alltså behöva se en uttagen scen med en erigerad penis i nåns mun sådär utan vidare.
Nu blev jag ju nästan sugen på att börja kolla på serien igen![]()
Jag tyckte att det var bra att Cole fick vara lite kompetent eftersom han har varit en av de få dom har varit osympatisk hela serien och ganska ointressant. Så jag får väl försvara honom lite genom att tycka att det är en typisk film/tv grej som man ser ofta för att vi tittare ska få vara förvånade också.Cole fortsätter vara sämst. "Varför ska jag dela med mig av min plan med min second in command? Hurr-durr-hurr!"
Jag tyckte att det var bra att Cole fick vara lite kompetent eftersom han har varit en av de få dom har varit osympatisk hela serien och ganska ointressant. Så jag får väl försvara honom lite genom att tycka att det är en typisk film/tv grej som man ser ofta för att vi tittare ska få vara förvånade också.
Intressant att det här med budgeten. Hur? Jag vill verkligen veta hur! Kan det ha något att göra med GoT och att man kunnat återanvända mycket därifrån? CGIn för drakarna lär väl vara rätt dyr. Oavsett hur de lyckats så är det imponerande och tRoP borde kasta ett getöga på HotD.
Rhaenys…kändes lite som att hon begick typ medvetet självmord? Eller? Något med hur dom hela tiden filmade hennes sorgsna ansikte. Jag fattade inte helt den grejen.