Jag tycker bara det är helt sjukt att man får mer av isvidda än bara. "Norr om bergen; dör du"Lite oväntat. De finns ju rätt väl beskrivna i den rätt ovanliga Seed of Vanirs, men är ju som jag minns det inte jättelätta att skohorna in i en spelgrupp. De hänger ju typ enbart uppe i Isvidda och är rätt isolerade om jag minns rätt.
När jag en gång i världen skulle spela dod7 med mina polare så kan jag tala om för dig att hela bordet tyckte det var helt vansinnigt att de tagit bort ett släkte.Två, tre personer har väl ropat efter dem och fått några +1, men jag hoppas på att slippa hober i denna setting/få ett fantasyspel utan dem. De som önskar det kan ju bara ta in direkt från DoD-23 (där det känns givet att de ska vara)
Du har rätt, jag var lite väl hård mot halvlingarna i ovan kommentar och med den tagning du beskriver kan de nog förgylla spelet.Jag tycker bara det är helt sjukt att man får mer av isvidda än bara. "Norr om bergen; dör du"
När jag en gång i världen skulle spela dod7 med mina polare så kan jag tala om för dig att hela bordet tyckte det var helt vansinnigt att de tagit bort ett släkte.
Jag tycker de var coola, de bar inte skapta av gudarna ens.
I vissa material nämns det att de var på trudvang innan alverna kom, i andra mer populära uppsättningar så är de bildade från ett fält med blommor och jag känner att de särskiljer sig så himla mycket från halvlingar i största allmänhet.
Men asså jag kan ju ABSOLUT peta in dem själv, men då kan man ju säga om allt i så fall
Äsch skit i zvorda man kan ju peta in dem själv osv![]()
Nämen vad stort av dig, fräscht!Du har rätt, jag var lite väl hård mot halvlingarna i ovan kommentar och med den tagning du beskriver kan de nog förgylla spelet.