Johan Egerkrans har lagt ut lite nya (oanvända) illustrationer för Sveket nu på https://www.facebook.com/johanegerkranspublic
En stadsvakt och en elak myra. #drakarochdemonersveket
En stadsvakt och en elak myra. #drakarochdemonersveket
Förekom det några större filologiska transgressioner och/eller inlevelsebrytande invektiv denna gång?Jag läste sveket i helgen. Den var bra! Mer info kommer i en recension inom kort.
“Random snubbe”
Bakom betalvägg...Här är min recension. TL;DR jag älskar den, och tycker språket är kanon!
![]()
E. P. Uggla ger fantasyn en adrenalinspruta
”Drakar och demoner: Sveket” är ett kärleksbrev till en svunnen tid och samtidigt en adrenalinspruta rakt in i genrens hjärta, skriver Magnus Dahl.www.etc.se
Men du kanske betalvill?Bakom betalvägg...
Har inte hunnit få inköpet till bibblan än men tänkte hugga den direkt före den går till kidsen. Lär komma på måndag.Någon som hunnit läsa den sista och avslutande delen; Slutet?
Mitt exemplar inköps imorgon.
Behöver man som grinig stofil ta något lugnande innan läsningen??
Räknar med att frusta ut det starka när man sedan läser @Dilandaus sedvanliga provocerande hot take-recension, som skrivs primärt för att trigga medelålders rollspelsnostalgiker, men DeT FÅr mAn VÄL intE säga i Det här SAGOlandet!!?Har inte hunnit få inköpet till bibblan än men tänkte hugga den direkt före den går till kidsen. Lär komma på måndag.
Du får väl sänka nåt särskilt starkt på Munkbron imorgon innan det blir läsfåtöljen![]()