Tänker man lite meta messigt, så har ju Rising gett dig en av hjältarna, för att han är livrädd att du annars skulle förstöra spelet då du är alldelens för smart. Jag känner Rising, och vet hur han tänker. Jag förstår att det är en skrämmande tanke för er andra, men Rising eller Magnus kan säkert intyga den smädliga förluster som Risning fått utstå i sten, sax, påse.
Inte uppenbart? Jag är förstås inte ovetande nu när du avslöjat det, men "här har vi en potentiell pool på fyra personer varav exakt en är hjälte" känns ganska tydligt för de fyra som nu visste det. Kruxet är att vi måste få ut folks kön till allmän beskådan*, vilket kanske kunde varit svårt att komma på, men Herr Nils grundade konceptet förra rundan, jag tycker fortfarande att det kan a en hel del poänger, och att avslöja kön är knappast lika drastiskt som att avslöja roller.
basse said:Man ger Batman/Robin/övriga töntar på tok för mycket kunskap.
Däremot är det mkt intressant att följa vilka som vill se vem som är man eller kvinna bland oss!
Björn den gode said:Vill du fortfarande hävda att det var uppenbart, inte ens när jag presenterar idén så kan jag ju få alla med på den, och det är fortfarande inte en enda annan kvinna som gått ut. Det är möjligt att det är uppenbart för dig, det var inte uppenbart för mig
Efter sex timmar hugger någon på min plan. Heja.Björn said:Anledningen till att vi inte ska ha en lynchledare är för att om alla röstar likadant så kommer vi inte få ut någon som helst information av hur folk röstar. Vad vi däremot bör göra är att enas om två eller tre kandidater (min erfarenhet säger mig att tre är bäst när vi är så här många kvar men att det ganska snart går ner till två när folk försvinner) som är så att säga legitima val att rösta på.
Hakar folk på din idé så nominerar jag Herr Nils som alternativ 2, just för att han var så pass snabb med att anklaga dig. Det var även min poäng med att ha honom som lynchledare.Eftersom jag är ganska säker på att folk kommer vilja rösta på mig så är en av platserna upptagna och vi bör nog komma fram till dom andra två imorrn så folk har hela fredagen på sig att logga in och rösta.
Det vore skrämmande att höra vad du tycker är dåliga skäl...Här finns också Nightowl som är den enda som jag tycker mig ha ett riktigt bra skäl att rösta på.
Hej, just nu leder jag väl ligan?Eftersom jag är ganska säker på att folk kommer vilja rösta på mig så är en av platserna upptagna och vi bör nog komma fram till dom andra två imorrn så folk har hela fredagen på sig att logga in och rösta.
Coffe_Kanon said:Jag funderar seriöst på om jag kanske borde avslöja vilken skurk jag är, då alla verkar vara överens om att Rising INTE skulle välja mig och Lindenius till att vara "varulvar" igen, kan någon försöka övertyga mig om varför jag INTE borde göra det? Vad har jag att förlora på det?