Recca said:Kul. När?
Jag vill.
Får jag föreslå Linköping?![]()
Fredag kan jag nog.!Paxen said:Recca said:Kul. När?
Jag vill.
Får jag föreslå Linköping?![]()
Fredag någon gång, lite sådär preliminärt.
Va bra!
Nej... Äve om jag inte kan stoppa dig ifrån att göra det![]()
Sjukdomsyrar? Peking??Tjavva said:Yay! Jag vill med vara med! Recca, det går tåg till Peking, samla Linköpingsborna så åker vi dit!
![]()
Recca said:Sjukdomsyrar? Peking??Tjavva said:Yay! Jag vill med vara med! Recca, det går tåg till Peking, samla Linköpingsborna så åker vi dit!
![]()
Vi kan ha förfest hos mig!![]()
Han said:Nu på lördag. Reccas lägenhet. Jag kommer.
/Han som av en slump droppade förbi
Schysst, då behöver vi bara bjuda in Recca också. ^^ Jag kan ta med Sea Dracula (nej, det är inte en forumit).Tjavva said:Dit hittar jag också.![]()
Han said:Schysst, då behöver vi bara bjuda in Recca också. ^^ Jag kan ta med Sea Dracula (nej, det är inte en forumit).Tjavva said:Dit hittar jag också.![]()
/Han som tycker det vore kul att träffa en ny forumit (för han har redan festat med Pax och Recca)
Han said:Schysst, då behöver vi bara bjuda in Recca också. ^^ Jag kan ta med Sea Dracula (nej, det är inte en forumit).Tjavva said:Dit hittar jag också.![]()
/Han som tycker det vore kul att träffa en ny forumit (för han har redan festat med Pax och Recca)
Hur stor är lägenheten?Elmrig said:Och om det nu blir som det verkar så tycker jag att du ska bjuda in kaleidoskoparna också!
Han said:Hur stor är lägenheten?Elmrig said:Och om det nu blir som det verkar så tycker jag att du ska bjuda in kaleidoskoparna också!Vilka mer bor i Linkeboda? Ram är typ den enda jag känner till.
/Han som tror att han har träffat alla Peking-forumiter
Recca said:Omfg! Va gör ni??'
...Okay då, fest hos mig på lördag. Men hm, måste ju få rum också. 12 pers max kanske. Sen tar mina stolar slut <.<
Hahaha. Fast när det gäller fest så gäller 50-principen. "50% av de man bjuder dyker upp."Recca said:Omfg! Va gör ni??'
Recca said:Omfg! Va gör ni??'
...Okay då, fest hos mig på lördag. Men hm, måste ju få rum också. 12 pers max kanske. Sen tar mina stolar slut <.<
Omg!Han said:Hahaha. Fast när det gäller fest så gäller 50-principen. "50% av de man bjuder dyker upp."Recca said:Omfg! Va gör ni??'
Vilken tid låter bra? (Själv kommer jag gärna runt 16-17 och kanske tar en matbit där också.)
/Han som kan sitta i någons knä