Nekromanti Forumsöl i Norrköping/Linköping?

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,514
Location
Helsingborg
Recca said:
...Om du kommer kl 12 så kan du hjälpa mig städa. :gremsmile:
Visst, men bara om jag får sitta i ditt knä under tiden. Du har väl rullstol? :gremsmile:

/Han som tänkte börja dricka när han kommer, så det blir nog en hård dag i sådana fall ^^
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,779
Location
Stockholm
Han said:
Recca said:
...Om du kommer kl 12 så kan du hjälpa mig städa. :gremsmile:
Visst, men bara om jag får sitta i ditt knä under tiden. Du har väl rullstol? :gremsmile:

/Han som tänkte börja dricka när han kommer, så det blir nog en hård dag i sådana fall ^^
Kinky...
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Jag gillar förresten hur det ordnade sig här. jag föreslår, och resten ordnar. Om jag skulle få lite lön så skulle jag vara chef
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Av mig får ni bara ett glatt tillrop eftersom jag blir pappa igen snart och inte har några planer på att lämna hemmet i onödan (och absolut inte dricka alkohol så att jag inte kan köra fru till BB på akut varsel). :gremsmile:

Men om ett par år kanske jag kan slita mig.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,514
Location
Helsingborg
Recca said:
Så du blir som hos Björn efter Närcon? :gremtongue:
Det kan dock ha berott på två dagar av non-stop spelledande, dålig sömn och matintag. Så ... tja, om du svälter mig under lördagen så vet du vad du har att hämta. ^^

/Han som faktiskt hade tänkt att ta det lugnt med bara några cider
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Elmrig said:
Han said:
/Han som faktiskt hade tänkt att ta det lugnt med bara några cider
Vanan trogen med andra ord :gremwink:
Haha. Han lär aldrig få glömma den festen. Jag var inte ens där men tycker det är jättekul att ta upp. :gremtongue:

Så hm, blir det bara jag och Tjavva och typ ett gäng killar eller?

Tänkte att Tilda kanske ville komma, hon bor ju praktiskt taget granne med mig (men jag har inte hennes nummer).
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,779
Location
Stockholm
Recca said:
Elmrig said:
Han said:
/Han som faktiskt hade tänkt att ta det lugnt med bara några cider
Vanan trogen med andra ord :gremwink:
Haha. Han lär aldrig få glömma den festen. Jag var inte ens där men tycker det är jättekul att ta upp. :gremtongue:

Så hm, blir det bara jag och Tjavva och typ ett gäng killar eller?

Tänkte att Tilda kanske ville komma, hon bor ju praktiskt taget granne med mig (men jag har inte hennes nummer).
Tja, vi har ju pratat om lördag på linköpingsforumet så du kan nog nå henne där, annars har jag numret. Jag SMS:ar över det imorgon, hittar inte telefonen i detta nu :gremsmile:
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Recca said:
Elmrig said:
Han said:
/Han som faktiskt hade tänkt att ta det lugnt med bara några cider
Vanan trogen med andra ord :gremwink:
Haha. Han lär aldrig få glömma den festen. Jag var inte ens där men tycker det är jättekul att ta upp. :gremtongue:

Så hm, blir det bara jag och Tjavva och typ ett gäng killar eller?

Tänkte att Tilda kanske ville komma, hon bor ju praktiskt taget granne med mig (men jag har inte hennes nummer).
Förresten, har du kattdjur hemma? Skulle nog kunna orka med det ett tag ändå, men det avgör vad jag skall dricka isf.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
!Paxen said:
Recca said:
Elmrig said:
Han said:
/Han som faktiskt hade tänkt att ta det lugnt med bara några cider
Vanan trogen med andra ord :gremwink:
Haha. Han lär aldrig få glömma den festen. Jag var inte ens där men tycker det är jättekul att ta upp. :gremtongue:

Så hm, blir det bara jag och Tjavva och typ ett gäng killar eller?

Tänkte att Tilda kanske ville komma, hon bor ju praktiskt taget granne med mig (men jag har inte hennes nummer).
Förresten, har du kattdjur hemma? Skulle nog kunna orka med det ett tag ändå, men det avgör vad jag skall dricka isf.
Inga djur!
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Även om man inte är norr/linköping's forumit får man vara med?
Och om jag får det så kommer jag behöva sovplats mellan lördag och söndag.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Vicotnik said:
Även om man inte är norr/linköping's forumit får man vara med?
Och om jag får det så kommer jag behöva sovplats mellan lördag och söndag.
Du är välkommen, dock så är jag inte helt 100 på att jag kan ge sovplats (måste fråga min bättre hälft först isf).
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,779
Location
Stockholm
Vicotnik said:
Elmrig said:
Vicotnik said:
sovplats mellan lördag och söndag.
Fixat!
Nice, då ska jag bara ta och boka mig en biljett ner till linköping tills på lördag. :gremsmile:
Trevligt :gremsmile: Det blir troligen soffa hos min bror som bor i Ryd och jag tar med ett par luftmadrasser så lär vi klara oss sålänge du inte har väldigt specifika krav på ejderdunsbolster och liknande :gremsmile:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Elmrig said:
Trevligt :gremsmile: Det blir troligen soffa hos min bror som bor i Ryd och jag tar med ett par luftmadrasser så lär vi klara oss sålänge du inte har väldigt specifika krav på ejderdunsbolster och liknande :gremsmile:
Okej.
Nej, jag har inga större krav på var eller på vad jag sover. Tar med mig egen sovsäck ner.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Vilken tid bör man befinna sig i linköping och var?
 
Top