Nekromanti Forumsöl i Norrköping/Linköping?

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Elmrig said:
Detta blir awesome, jag ska rocka brallorna av er i Sea Dracula och sedan se er gråta i A State of Mind!
Lol. Ni kommer ju inte köra Sea Dracula först, för det behövs det väl en stor mängd alkohol i kroppen.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Hemma efter en första encounter med forumiter IRL, eller ja, har ju träffat några av dem på convent.

Trevligt var det i alla fall, trots sunkig pizza och påtvingat socialt samkväm. :gremwink:
Blev en del spelat också, This is Pulp och Bad family, och mycket diskuterat.

Elmrig gav mig en lektion i rollspel.nu 1.1 och vad man inte ska falla i för fällor här. :gremtongue:
Han gjorde en gyllene insats för att styra upp kvällens spel, Vicotnik förgyllde med sin blotta närvaro, !Paxen lämnade oss allt för tidigt men missade ingenting, Björn och Jocke hoppas vi kom hem helskinnade genom Rydskogen och Recca höll värdinnerollen med värdighet och viss försiktighet och jag då? Jag bara njöt! :gremsmile:

Ser fram emot att det här blir ett stående arr i framtiden, saknar er redan. :heart:

Kramar!
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Kramar!

Det var jätteroligt. Synd att du missade höjdpunkten, Tjavva. Vi spelade Medan världen går under. Bästa spelet för kvällen och absolut bästa relationsrollspelet jag kört iaf. :gremsmile:

Tack till alla som gästade det första ReCon någonsin, ni är varmt välkomna igen nästa gång! :gremlaugh:

/Recca
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Nu sitter jag på bussen på vägen hem efter att sovit knappt 4 timmar.
Jag har haft det riktigt kul men framför allt trevligt.
Först och främst vill jag tacka recca för att vi fick vara hemma hos henne och festa, och jag gör gärna om det om vi är välkomna tillbaka. Jag hoppas det inte vart allt för mycket att städa.
Sen tack till elmrig för sovplats, lite underhållande att vi chockade din brors rumskamrat.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,524
Location
Helsingborg
Jag hade ruskigt roligt. Det spelades Panty Explosion, This Is Pulp, Bad Family och klockan 02 drog vi igång Medan världen går under som blev det mest lyckade spelet. Det var intressant att testa något far out för det spelet och få det att funka så väl. Det blev tajt som fasiken.

Vi får dra Sea Dracula nästa gång. :gremsmile:

/Han som nu tvättar sina sängkläder
 
Top