Nekromanti Forumsöl i Lund!

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Tyskar och forumiter

Vad ska jag säga? *rodnar lite* Nej, det är nog bättre om jag inte säger någonting alls förutom att jag är grymt bakis idag...

Och jag saaaaknar tysken. *suckar ensamt* Fysiker, nörd och dessutom jättesöt och flirtande med MIG! What's not to löv?

Men jag gillade Bearnie och Yyy på toaletten. Vem hade inte velat vara en fluga på väggen där liksom? Sorry, men nördbögeri FTW. Äntligen något som japanerna fattat helt rätt.

Oh well. Tack för en skitrolig kväll som antagligen kommer att ge ekon genom hela forumets gemensamma historia.

*pussar på alla som fortfarande är fulla nog för att låta mig*
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Tjohoo! ANT

En liter mjölk och en brödrost vunnen inom loppet av en vecka? Jag äger!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Tvärtemot

Well, får ju säga att ditt sätt att bli forumsmedlem här var nog det mest udda sätt att bli medlem här.. :gremlaugh:
Hursomhaver, tack själv. Var trevligt att träffas !
 

The_Gorger

Hero
Joined
28 Aug 2002
Messages
920
Location
Strömstad, Västra götalands län
Re: EFTERFEEEEEEEEEEEEEESST!!!!!!!!!

Det som hände på efterfesten stannar på efterfesten!

Dessutom så har jag städat upp allt nu. Den där soffan som ... ja. Jag säger inte mer, Vavva! Den ville jag inte ha längre, så den fick en snabb resa till tippen :gremsmile: Någon som vill ge mig en soffa?
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
*rodnar*

Men... Jag tycker OM skumbananer och hallonsylt!

Även om det ger en enkel resa till gyn-akuten...
 

Coffe_Kanon

Swordsman
Joined
10 Sep 2007
Messages
547
Location
Universums Nav
Här är man borta i fem minuter...

... Och så går folk och drar igång ett suparmarathon UTAN älskvärde lilla jag! Piss, Pest, Senapgas och andra äckliga substanser!

Givetvis var jag borta betydligt längre än "fem minuter" (snarare flera veckor, ni vet Telia stängde ner hemmets internetuppkoppling, men nu har vi bytt till Tele2, tackar som frågar), Men prinicpen är densamma!

Sen så skulle jag ju givetvis haft extrema svårigheter att ta mig till dessa suspekta s.k "svenska" platser (bor några mil ifrån Stockholm och är givetvis övertygad om att det inte finns någon värld utanför Stockholmsområdet).

YTTERLIGARE ett: "sen så", gillar jag ju faktiskt bara Whiskey och inte öl.

... *kom just på att jag tagit död på varenda anledning att ens visa mig på denna tillställning*

Öhm, glöm vad jag sa. Jag tror att jag går bort till ett hörn och tycker synd om mig själv utan vettig anledning istället. :gremgrin:

Jag får supa er under bord... öhm jag menar "umgås" med er någon annan gång istället. :gremgrin:

//Coffe_Kanon - "the drunk who wasn't there"
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,198
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Re: Shit vilken kväll

Ärligt talat, jag kommer inte ihåg så mycket, men jag hade en sjujävla betongkeps i torsdags. Oddsen är således att det var ganska fett. Jag...eh...minns något om en uppstoppad björn, dock. Vad faen handlade det om?

- Ymir, förbryllad
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Re: Shit vilken kväll

Ymir said:
Jag...eh...minns något om en uppstoppad björn, dock. Vad faen handlade det om?
Okej! Nu är jag övertygad om att ni bara satt i ett hörn på någon pub, drack en öl var, gick hem, och sen bara hittar på resten för att försöka bräcka oss riktiga forumsölare¹.

<font size="1">1. M.a.o. Stockholmsforumiter.</font size>
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,584
Re: Shit vilken kväll

[citat"Jag...eh...minns något om en uppstoppad björn, dock. Vad faen handlade det om?"

Okej! Nu är jag övertygad om att ni bara satt i ett hörn på någon pub, drack en öl var, gick hem, och sen bara hittar på resten för att försöka bräcka oss riktiga forumsölare¹.]

[/ QUOTE ]

Du är inte tillräckligt erfaren övertolkare. Läs om dramat med Yyy och Bearnie (Bear som i björn), tolka uppstoppad som "stoppad upp i". Vi är alla vuxna här, jag tror att ni kan lista ut resten själv... :gremblush:
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,584
Re: *rodnar*

Men... Jag tycker OM skumbananer och hallonsylt!

Även om det ger en enkel resa till gyn-akuten...
Alltså, ni kan inte bara slänga ur er sådana kommentarer utan att förklara!

Hela den där kvällen börjar kännas som det där vänner-avsnittet när de pinkar på Monica för att hon blivit bränd av en manet och inte vill tala om det, men alla inser att NÅGOT hänt.
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Re: Shit vilken kväll

Jag...eh...minns något om en uppstoppad björn, dock. Vad faen handlade det om?
Seriously, om vi ska ta upp det så kommer till och med Trobergs snusktolerans överskridas.
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,198
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Re: Shit vilken kväll

Det fanns (minst) två 'Björn' till på ölen; Eleas och IYKK. Det gör inte det hela mindre komplicerat, direkt :gremsmirk:

- Ymir, påpekar
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Re: *rodnar*

*flinar*

Låt oss säga såhär... Gynakuten vet vad man ska göra med skumbananer som fastnat.
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,421
Location
Maastricht
Va fan säger du pojk ! Vi får väl styra upp en forumsöl då ! Och även om jag inte kan mäta mig med Ymir så har du iaf träffat mig redan.....öhööhh ok.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,584
Re: *rodnar*

Låt oss säga såhär... Gynakuten vet vad man ska göra med skumbananer som fastnat.
OK, hur vild var egentligen den där forumsölen, och varför var jag inte med?
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Re: *rodnar*

OK, hur vild var egentligen den där forumsölen, och varför var jag inte med?

Sååååååååååå vild var den väl inte? Jag har varit på klart vildare tillställningar. Nackdelen med dem är att det man minns är saker andra berättat för en efteråt.

Du får väl passa på att komma förbi nästa gång, du är ju trots allt skåning.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,584
Re: *rodnar*

Du får väl passa på att komma förbi nästa gång, du är ju trots allt skåning.
Ska försöka, men 120 mil är lite väl saftigt. Kanske det går att tajma in någon gång när jag är i närheten.
 
Top