Nekromanti Forumsöl i Lund!

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,953
Location
Knivsta
Re: Shit vilken kväll

"Allusionen blir ännu genomskinligare när man betänker att Bearnies verkliga namn faktiskt är 'Björn'"

Jag lämnar helst vad som skedde förra onsdagen okommenterat. Jag hoppas du och Troberg kan acceptera detta.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,594
Re: Shit vilken kväll

Jag lämnar helst vad som skedde förra onsdagen okommenterat. Jag hoppas du och Troberg kan acceptera detta.
Det är OK.

(Vi kan tolka ut det mesta från ditt sig... :gremblush:)
 

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
Re: Shit vilken kväll

Ha! Gudars vad jag är sen! Har knappt nyktrat till ännu så att säga. *vissel* I övrigt är det inte en ritkigt fest om det inte kommer med lite blod på ett hörn. Vad ska jag säga? Jag har livat humör. :gremgrin:

I övrigt vill jag också tacka mina medaspiranter! Detta måste vi göra om, fast vid ett tillfälle där jag -inte- ska behöva trycka mig upp från en blöt soffa dagen efter...
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,594
Aaaarrrggghhh!

vid ett tillfälle där jag -inte- ska behöva trycka mig upp från en blöt soffa dagen efter...
Ni torterar oss med sån där halvinformation!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Lova mig en sak...

Nästa gång det blir forumöl, då i Malmö kan jag tänka mig.. Lova mig då att om jag börjar få idéer om att gå hem, se då till på valfritt sätt att jag blir kvar.
För om det blir hälften så mycket galenskaper som getts vibbar av här, så vill jag bara med !
 

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,769
Location
Nett-ruh-bi
Re: *rodnar*

Ska försöka, men 120 mil är lite väl saftigt.
Du överdriver en aning. Du har 65 mil till Lund.

På 120 mil kommer man till Umeå från Lund.

Dewil
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,594
Re: *rodnar*

Du överdriver en aning. Du har 65 mil till Lund.

På 120 mil kommer man till Umeå från Lund.
Jag är optimist, jag räknar med att överleva, och då behöver jag ta mig hem igen.
 

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
Re: Aaaarrrggghhh!

Ja visst kliar det i klorna på en?

Du får väl helt enkelt se till att vara på plats när det väl händer något. Menar.. vi är ju inte skåningar för intet. :gremgrin:
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,594
Re: Aaaarrrggghhh!

Du får väl helt enkelt se till att vara på plats när det väl händer något. Menar.. vi är ju inte skåningar för intet.
Jo, men jag sitter som skånsk ambassadör för ett enormt U-hjälpsprojekt i dalarna. Jag tror att om jag får tio år till så kanske jag kan få en del dalmasar att inte gå med knogarna i marken...
 

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
Re: Aaaarrrggghhh!

Försök locka med en majstång (Midsommarstång) har hört att det är att ev få trick att få dem att räta på sig!

Stänger ftw!
 
Top