Nekromanti Forumsöl i Lund!

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
Nu är det dags! I samband med min resa ner till Skåneland så tänkte jag och Kannesten ordna upp en forumsträff med tillhörande öl! *Folkets jubel*

Detta kommer att ske på Onsdagen den 31:e oktober i enighet med äkta svensk "Lill-lördagsanda" och kommer vara förlagd på Bishop Arms vid Lunds stadsbibliotek. Själv kan jag vara där ganska tidigt så vill någon droppa in innan den satta tiden 17.30 kan man ju droppa ett svar här eller ringa om man har mitt nummer.

Öl till folket!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Wohoo !

Well, som ovan nämnda medarrangör till en forömsöl så vore det väll attans om jag inte anmälde mig först.
Så jag kommer dit !!
Med lite god vilja, så är jag där lite före utsagt tid & samlar ihop folk. Kanske att jag tar med mig lite spel åxå, om så önskas.
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Snyggt.

Gött mos! Jag torde kunna vara där. Jag har i alla fall skrivit in det i min kalender nu, och det är ju första steget...! :gremlaugh:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Snyggt.

Kul att höra Simon. Vore verkligen kul om du dök upp !
 

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Det låter ju lite roligt. Jag kanske kan tvinga med mig mina medmalmöiter... Ymir, Pendragon, Eleas, Vavva.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Låter kanon juh !
Se till att locka med Yyy åxå, så vore det kanon... :gremlaugh:
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Jag ska försöka skramla ihop pengarna! :gremlaugh:

Jag missade ju din flyttfest från Malmö på grund av massiv depp så det vore kul att ses igen (och alla andra forumare också förståss)
 

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
Åh ja! Det hade varit übernajs om du dök upp! *studsar* Annars hade jag tänkt våldgästa dig i vilket fall ska meddelas, tro fan inte att du kommer undan. XD
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
För att göra det enkelt.. =)

Well, för att göra det enkelt Simon..
Här har du mig & VildKatt ifrån årets GothCon
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Om det inte vore dagen före min projektdemonstration till Försvarshögkvarterete/FMV hade jag faktiskt övervägt att dyka upp i Lund, bara för att! Med gäster som myspysiga Ymir, Joel (?), Simon, Vavva är det svårt att tacka nej.

Göteborg har ont om egna forumsöl, alternativt ont om intressanta forumiter :gremsmile: (jag är undantaget som bekräftar regeln :gremwink: :gremwink: ).
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,922
Location
Sandukar
Göteborg har ont om egna forumsöl, alternativt ont om intressanta forumiter (jag är undantaget som bekräftar regeln ).

Tack, kompis...

Fast Lund, är väglaget bra gör jag sträckan på 1h45m. Jag hade en flickvän som pluggade i Lund så det var en hel del åkande fram och tillbaka.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Jag ska försöka skramla ihop pengarna!
Well, ta dig bara till Lund, så är det väll inte värre än att jag bjuder dig på en öl.. :kaffe:

/ Johan K, som absolut vill ha en öl-smiley !!
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,696
Location
Värnhem, Malmö
"Göteborg har ont om egna forumsöl, alternativt ont om intressanta forumiter"

Jag är fett intressant! Och skulle inte ha något emot en forumsöl någon dag. Just typiskt att den med störst uppslutning i Skåne inträffar efter att jag flyttat.
 

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
Re: För att göra det enkelt.. =)

Jag hoppas inte att han känner igen mig som någon som konventat en hel helg och både behöver byta kläder (de ser för jävla illa ut!) och duscha. :gremtongue:

Men i övrigt träffades vi i samband med David i Malmö (om jag inte har helt fle för mig) och du bodde också borta vid Brantevik?
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Aech.. =/

Om du mot all förmodan fick en minut över & har trist.. Dyk upp !!
Vore trevligt att träffa dig irl.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: För att göra det enkelt.. =)

Jag hoppas inte att han känner igen mig som någon som konventat en hel helg och både behöver byta kläder (de ser för jävla illa ut!) och duscha.
Haha, nä det hoppas inte jag heller.. =)
Hursomhvaer, verkor som det kan bli liite folk till ölen. Vilket är trevligt !!

/ Johan K, som kom på att man har novemeberlov då & är ledig på torsdagen... :gremtongue:
 
Top