Nekromanti Forumsöl i Lund!

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Re: För att göra det enkelt.. =)

Jaaaa, nu känner jag igen dig! Well, när vi ses i Lund så kan vi reda upp allt om var och när i godan ro! :gremsmile:
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Ok, sugardaddy-help

Efter Bearnie så vänligt erbjudit sig att betala min lundaresa så dyker jag upp! Motprestationen är att jag hela kvällen ska tänka på att han fått pengarna från mitt drömjobb, men det känns som en billigt pris att betala för att få avnjuta ert högburna sällskap.

Forumöl - here I come!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Woho !!

Trevligt, mycket trevligt till & med !!
Ska bli kul att träffa dig Vavva & restan av gänget här !!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Är vi laddade ??

Liten påminnelse bra !
Så att ingen skulle få för sig forumsölen imorgn !!
Är det någon som är sugen på att lira nått spel innan vi dricker öl, så kommer jag att finnas på Spel på Clemenstorgen ifrån ca. 14:00 & fram tills det är dax att dricka öl
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Laddad vet jag inte...

...sjuk som fan och snorig och jävlig. :/ Men jag dyker upp ändå. Ni får helt enkelt hålla säkerhetsavståendet och stå ut med att mitt fabulous self är mindre fab än vanligt. :gremtongue:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Ska nog ordna sig...

Well, fixar jag att tassa omkring bland snoriga ungar. Så står jag nog pall för dina basiller åxå.. =) Hoppas iaf att du hinner bli lite bättre tills ikväll.
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Shit vilken kväll

Nu avvek jag ju tidigt, men tack hörrni för en av de fetare festerna sen någon blöt premiärfest i en bastu för länge sen! Nu missade jag ju efterfesten, men ni var ju närmare femton pers med pickupsen som skulle dit, så jag ser fram emot att höra om vad som hände!

Nu är ju frågan vad som tar priset för kvällen:
<ul type="square">[*] När den sjukt snygga kvinnan med telefonen vid bordet bredvid så uppenbart stötte på Björn och han var den enda som inte märkte nåt?
[*] När vi fick de utländska fysikerna att skråla med i Sagan om ringen-soundtracket?
[*] När Bearnie och Yyy var borta i 45 minuter och det blev skitkonstig stämning efteråt?
[*] När ägaren skällde ut mig efter noter för att jag inte fattade utskänkningsregler och ville köpa med mig en Cola på vägen?
[*] När Vildkatt kom med en spräckt läpp och vägrade tala om vad som hade hänt?
[*] Eller någonting helt annat, antagligen nåt som jag missade som hände på efterfesten (hur gick det med tysken?)[/list]
Vi får fixa en ny skåneträff snart! Fast då blir det som sagt i Malmö!
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,584
Det låter som något som vi vill veta mer om! [NT]

-
 

Lykta

Veteran
Joined
1 Nov 2007
Messages
1
Location
Lund
Tvärtemot

Istället för att vara forumhängare som drog på ölkväll råkade jag vara ölkvällshängare som blev forummedlem.

Tack för en sjukt bra kväll igår! Tack för nachos! Tack för öl! Tack för fantastiskt sällskap!

Kram på er alla
/Kristina
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,584
Re: Tvärtemot

Istället för att vara forumhängare som drog på ölkväll råkade jag vara ölkvällshängare som blev forummedlem.

Tack för en sjukt bra kväll igår! Tack för nachos! Tack för öl! Tack för fantastiskt sällskap!
OK, vem tog med henne dit? Jag tror att den personen är berättigad till en brödrost för att ha värvat en ny medlem.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Tack själv !

Well, får åxå tacka allesammans för en synnerligen trevlig forumsöl !!
Nu blev jag åxå lite nyfiken här, eftersom jag avek lite tidigt ifrån Bishop...
Hursom haver, tack igen !

/ Johan K, som i denna stund sitter & käkar frukost
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Fullt ös medvetslös

Har precis orkar röra mig iväg från sängen. Hela kroppen värker och huvudet är sådär fett tungt. Ugh.

En sak kan man säga: Vi har björn!

Som vanligt så fattar jag mig inte på de här sexfixerade människorna. Vi kom till efterfest hela och lagom runda under fötterna. Sen väl på plats kränger de fram en femliters dunk med hembränt på vardagsrumsbordet. Damn them!

Sedan när folk är lagom (mer) fulla, så börjar de som bodde där gå in på toaletten i par om två. Fattade inte så mycket förrän en storväxt grabb sitter och glor på mig och undrar om jag vill följa med in på toaletten. Jag kollar spakt på honom, sveper min drink och finner trygghet i närmaste forumit som jag hånglar upp bara för att slippa fängelseupplevelsen. Yuck!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Yikes !

Aja, här verkade ha gått villt till ja... :gremlaugh:
Var hamnade ni på efterfest ??

/ Johan K, som inte är bakis någonstanns !
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Re: Fullt ös medvetslös

Fattade inte så mycket förrän en storväxt grabb sitter och glor på mig och undrar om jag vill följa med in på toaletten. Jag kollar spakt på honom, sveper min drink och finner trygghet i närmaste forumit som jag hånglar upp bara för att slippa fängelseupplevelsen.
Det var inte han som kände en kompis till mig va? Erik eller vad han hette? Jävlar vad jag ska häckla min polare för det i så fall! :gremgrin:
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Re: Fullt ös medvetslös

"Sedan när folk är lagom (mer) fulla, så börjar de som bodde där gå in på toaletten i par om två. Fattade inte så mycket förrän en storväxt grabb sitter och glor på mig och undrar om jag vill följa med in på toaletten. Jag kollar spakt på honom, sveper min drink och finner trygghet i närmaste forumit som jag hånglar upp bara för att slippa fängelseupplevelsen. Yuck!"

Jag vill bara påpeka att detta är skrämmande likt hur Dante beskrev att han träffade kvinnan som sedemera blev hans fru... :gremooo:


Storuggla, tack och mos
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Re: Tack själv !

Nu blev jag åxå lite nyfiken här, eftersom jag avek lite tidigt ifrån Bishop...
Ja, själv är jag lite ledsen att jag missade efterfesten. Det trillade in några mer eller mindre sjuka sms framåt småtimmarna, så jag nu när jag vaknade idag (Yyy! Skäms!). Men eftersom jag är från Österlen så går mitt early warning system igång när dånken åker fram, så jag avvek. Som en hjort som känner vargpiss, skulle man kunna säga.
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Re: Tack själv !

Nu blev jag åxå lite nyfiken här, eftersom jag avek lite tidigt ifrån Bishop...
Ja, själv är jag lite ledsen att jag missade efterfesten. Det trillade in några mer eller mindre sjuka sms framåt småtimmarna, så jag nu när jag vaknade idag (Yyy! Skäms!). Men eftersom jag är från Österlen så går mitt early warning system igång när dånken åker fram, så jag avvek. Som en hjort som känner vargpiss, skulle man kunna säga.
Vafan. Du får sluta vara så vek och ta dunken vid hornen härnäst. Det piffar bara upp tillvaron lite. Du missade för sjutton magdansösen som gjorde entré efter någon timme.

Och jag är HELT oskyldig. Lika oskuldsfull som ett nyfött lamm!
 
Top