And right there was your mistake...chrull said:jag försökte komma på något vettigt till dig, men lyckades inte
Jag tänker mig er mer som Mercury och Bowie, upholding the love on the forum.Magnus Seter said:Då kanske jag och Dante kan få denna som signaturmelodi:anth said:Jag trodde att Norrtälje var Storugglas låt.
Borlänge - De lyckliga kompisarna
/M
Jag diggar helt klart min temalåt. Det här blir vad jag skriver till ikväll!Max Raven said:
Jag tycker att den här funkar på samma sätt för mig. Och den är iaf. liiite positiv i tonen.Recca said:Jag skulle vilja ha denna som themesong för den har jag lyssnat på 10 gånger om dan sedan i söndags ungefär. Den har inte direkt gjort mgi på bättre humör men alla bearbetar jobbigheter på sitt sätt och jag gillar att gå ner mig i riktig jävla självömkan. *Sagt med viss ironi.*
Hahaha vilken klassiker. Roligt att just du nämner den eftersom varje gång jag hör den alltid tänker på när du låg i fosterställning i min lägenhet i Fittja och sög direkt på min vattenpipas slang-lufthål för att slangen var hålig och det inte funkade med den. Pipan var smaksatt med äppeltobak och i bakgrunden spelade Scientist-skivan. ... och nej min vattenpipas slang-lufthål är ingen eufemism för ollonskåran.chrull said: