Nekromanti Forumiters theme songs

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Jag och überil kom in på theme songs och kom fram till att überil med stor sannolikhet skulle ha Metallicas my friend of misery som theme song. Så vilken låt skulle du sätta på din näste forumit?
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,502
Re: Forumiters team songs

Laowais theme song spelas ju naturligtvis av foreigner :gremlaugh: Men vilken låt... Jag säger antingen At war with the world eller Headknocker.
 

Laowai

Hero
Joined
29 Sep 2009
Messages
1,164
Location
Stockholm
Re: Forumiters team songs

God45 said:
Laowais theme song spelas ju naturligtvis av foreigner :gremlaugh: Men vilken låt... Jag säger antingen At war with the world eller Headknocker.
Hahaha! Vad blir din då? The God That Failed med metallica är väl lustigt, men kanske inte så passande :gremwink:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Re: Forumiters team songs

unfair said:
Theme song? Eller menar du Lag sång?
korrekt theme song är det jag menar, skyller på för lite sömn.
 

Ond bråd död

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
3,014
Location
Härnösand
Re: Forumiters team songs

Kattstövel (right?) borde ha en viss rickroll-låt eftersom han flitigt rickrollade några år efter alla andra.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,502
Re: Forumiters team songs

Laowai said:
God45 said:
Laowais theme song spelas ju naturligtvis av foreigner :gremlaugh: Men vilken låt... Jag säger antingen At war with the world eller Headknocker.
Hahaha! Vad blir din då? The God That Failed med metallica är väl lustigt, men kanske inte så passande :gremwink:
Får man ge sig själv en så borde min vara Iron Maiden - For the Greater Good of God :gremwink:


Themesong till några till :

Radioaktivs themesong borde vara antingen Radiation day av Monster magnet eller Imagine dragons Radioaktiv

Reccas borde vara Make it nasty av Tyga. Hon förtjänade den efter hennes karaktärs handlingar i Vampire kampanjen :gremtongue:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,502
Börnmo har You killed me av Morrisey som themesong. Han vet varför :gremwink:

Cassius har Foals låten Cassius av självklara anledningar.
 

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
Re: Forumiters team songs

God45 said:
Themesong till några till :

Radioaktivs themesong borde vara antingen Radiation day av Monster magnet eller Imagine dragons Radioaktiv:p


Eh Radioaktivtät med Kraftwerk kanske borde vara lämplig. "radioctivity is in the air for u and me, radioctivity discovered by Madame Curie"
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
God45 said:
Börnmo har You killed me av Morrisey som themesong. Han vet varför :gremwink:
Är det för att varje gång vi lägger på skypeluren dör en lite del av dig, då du vet att du kommer sakna min ljuva småländska i en veckas tid? :gremcry:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,502
Re: Forumiters team songs

Niklas73 said:
God45 said:
Themesong till några till :

Radioaktivs themesong borde vara antingen Radiation day av Monster magnet eller Imagine dragons Radioaktiv:p


Eh Radioaktivtät med Kraftwerk kanske borde vara lämplig. "radioctivity is in the air for u and me, radioctivity discovered by Madame Curie"



Bara för att du ifrågasätter mig blir din sång Darling Nikki av artisten tidigare kallad Prince :gremwink:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,502
Börnmo said:
God45 said:
Börnmo har You killed me av Morrisey som themesong. Han vet varför :gremwink:
Är det för att varje gång vi lägger på skypeluren dör en lite del av dig, då du vet att du kommer sakna min ljuva småländska i en veckas tid? :gremcry:
Jag tänkte mer på att det var för att du slog ihjäl God45 i Vampire men din version fungerar också :gremwink:
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,615
Location
Huddinge
Den här är Möllers, om man någonsin varit tvungen att lita på hans lokalsinne så förstår man varför.

//Lukas som sjungit på den många gånger medan Möller visar vägen
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
823
Location
Stockholm
Lu-kaazh said:
om man någonsin varit tvungen att lita på hans lokalsinne så förstår man varför.
Sedan var det iofs Möller som ledde oss över telefon till förra DanCon, efter jag av oförklarlig anledning gick av vid helt fel hållplats och förde mina utomsockor med i fördärvet.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Re: Forumiters team songs

God45 said:
Reccas borde vara Make it nasty av Tyga. Hon förtjänade den efter hennes karaktärs handlingar i Vampire kampanjen :gremtongue:
Öh no fucking way.

Check THIS out! (Spola fram till 0.40 om ni inte gillar musik-intron).
 
Top