Nekromanti Farväl forumet

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Re: Äh.

Genesis said:
Jag insåg just att Troberg reggade sig senare än mig och har dessutom varit borta i fem år. Ändå har han tre gånger så många inlägg som mig. :gremshocked:
So, what are you waiting for‽ Get to work!
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: Äh.

Dimfrost said:
Äh.

Så här är det: jag verkar inte riktigt kunna hålla mig härifrån, och då är det enbart fånigt att hävda att jag inte ska skriva några inlägg. Jag har ändå inga andra principer, så varför ska jag hålla mig till en angående det här?

Dessutom måste jag konstatera att jag faktiskt kan stå ut med att vara på samma forum som Troberg, oavsett vad jag befarade innan ...

Så: jag är inte sämre än att jag kan erkänna att jag hade fel och att det hela var ganska melodramatiskt och fånigt av mig. Nu är jag hur som helst tillbaka.
*gruppkram*
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Re: Äh.

Det bästa med tråden är att den har ett så ledsamt namn och sen klickar man in och då är det bara kramar och pussar.
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Re: Äh.

Jag har undvikt att skriva i denna tråden tidigare då jag inte känner dig och jag kände att jag tillhörde "de nya". Men efter detta så har svårt att låta bli, jag har fått respekt för dig, det krävs en hel del för att medge att man har fel och jag kan nu säga att jag efter senaste tidens händelser inte skulle ha något emot att lära känna dig i framtiden.
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,891
Location
Barcelona
Re: Äh.

Dimfrost said:
Äh.

Så här är det: jag verkar inte riktigt kunna hålla mig härifrån, och då är det enbart fånigt att hävda att jag inte ska skriva några inlägg. Jag har ändå inga andra principer, så varför ska jag hålla mig till en angående det här?

Dessutom måste jag konstatera att jag faktiskt kan stå ut med att vara på samma forum som Troberg, oavsett vad jag befarade innan ...

Så: jag är inte sämre än att jag kan erkänna att jag hade fel och att det hela var ganska melodramatiskt och fånigt av mig. Nu är jag hur som helst tillbaka.
Och eftersom det är din födelsedag och allt, tänker åtminstone inte jag hålla din melodramatiska fånighet emot dig. :gremsmile:
 

Fienden

Hero
Joined
11 Oct 2008
Messages
1,655
Location
Någonstans i ödemarken
Re: Äh.

Troberg said:
Dimfrost said:
Troberg said:
Dimfrost said:
Dessutom måste jag konstatera att jag faktiskt kan stå ut med att vara på samma forum som Troberg, oavsett vad jag befarade innan ...

Så: jag är inte sämre än att jag kan erkänna att jag hade fel och att det hela var ganska melodramatiskt och fånigt av mig. Nu är jag hur som helst tillbaka.
OK, utsträckt hand och no hard feelings. Kompisar?
Ja, vad fan, det har ju ändå gått fem år, det låter vettigt. :gremsmile:
Deal! :gremsmile:
Now kiiiiiiiiisssss.
 
Top