Nekromanti [Evenemang] DanCon XIV

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Jocke;n276329 said:
Jag kan glatt meddela att det fans inte mindre än TRE TeknoChock i tre solars låda med blandade grejer, och till det TRE Blood & Bronze paket som innehåller ALLT material till B&B samt en eller två extra regelböcker och nån extra Thralls of the Sun.

så Kloptok har första tjing på ett TC, men annars kommer först till kvarn på plats vara det som gäller.
Härligt! Hur betalar jag, funkar swish? (Skriver i tråden eftersom det nog kan vara relevant för flera att veta.)
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,020
Location
Sthlm
kloptok;n276409 said:
Härligt! Hur betalar jag, funkar swish? (Skriver i tråden eftersom det nog kan vara relevant för flera att veta.)
Swish är nog det som blir lättast.
 

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
Har ju glömt att tacka både @gizmo och @Anarchclown för erbjudanden om sovplats men jag fick plats i en (nåja) helt egen säng. Att dela med en katt får la gå. ????
 

erikt

Hero
Joined
21 Feb 2014
Messages
1,177
Jag har tvekat in i det sista, men jag måste tyvärr lämna återbud pga sjukdom.
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
822
Location
Stockholm
VildKatt;n276469 said:
Har ju glömt att tacka både @gizmo och @Anarchclown för erbjudanden om sovplats men jag fick plats i en (nåja) helt egen säng. Att dela med en katt får la gå. ????
Som dessutom lär vara min ex-katt :)
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,210
Tack för igår. Trevligt att få träffa många av er även om det är många man inte hinner prata med. Och kul att få spela AW igen!
 

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
Bifur;n276613 said:
Tack för igår. Trevligt att få träffa många av er även om det är många man inte hinner prata med. Och kul att få spela AW igen!
Ja, riktigt roligt, både AW och träffandet! :)
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,854
Location
Stockholm
Tack alla! Trettiosju personer fyllde mitt hem med spelande och prat om spel i fjorton timmar.

Utöver mina plikter att se till att det fanns kaffe och toapapper hann jag faktiskt spela både Wings of War och Ur Varselklotet.

Jag har dessutom vunnit en mobilladdare. (Huawei med typ C-kabel.)
 

Anarchclown

Swashbuckler
Joined
24 Apr 2010
Messages
2,341
Location
Stockholm
Som de senaste urton åren var jag tacksam att få komma även detta år. Det var som vanligt en av höjdpunkterna på kalendern och en av få traditioner som jag faktiskt försöker hålla mig till.
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,487
Location
En mälarö
Som vanligt var DanCon genommysigt. Roligast var att få spela DoD1 från 1982. Det hade jag inte gjort sedan 1984 när DoD2 kom.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,536
Location
Fallen Umber
Ja! Tiden går alldeles för fort; jag hade velat spela något OSR:igt och gärna AW (har fortfarande 40k-AW med Simon för en massa år sedan i kärt minne), men att testa DoD1 för första gången var något alldeles särskilt. Återigen, tack Dante för ett superkonvent och tack alla besökare som gjorde konventet till det det är! Och till er jag hann prata för lite med: vi ses nästa år.
 

Quasimodo

Fiskmånglare
Joined
7 Apr 2014
Messages
121
Location
Stockholm
Simon;n276663 said:
Instämmer i allt! Tack Nässe, Liten, Ento och Bifur för en fin omgång AW!
Glöm inte Norrsken!

Nu vet jag inte vem av ovan som var vem när vi spelade, men jag glömde ge en eloge till GM som återkommande imponerade och inspirerade något enormt med sin målande fantasi och inlevelse! Om det finns tankar på någon längre AW-kampanj framöver så har ni en given kandidat i mig.
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,210
Quasimodo;n276925 said:
Glöm inte Norrsken!

Nu vet jag inte vem av ovan som var vem när vi spelade, men jag glömde ge en eloge till GM som återkommande imponerade och inspirerade något enormt med sin målande fantasi och inlevelse! Om det finns tankar på någon längre AW-kampanj framöver så har ni en given kandidat i mig.

SL var Nässe. Och bra gjort, verkligen.
 

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
Bifur;n276927 said:
SL var Nässe. Och bra gjort, verkligen.
Roligt att höra, tack :) Hade väldigt kul själv!

Quasimondo- hade varit väldigt kul att köra fler sessioner med samma gäng och rollpersoner och få se vad som skulle hända. Men jag bor inte i Stockholm så det funkar tyvärr inte.
 
Top