Nekromanti Ett äventyr

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Mukwa, hur många deltagare hade du tänkt dig? Jag är sugen på varulvsspel (särskilt när jag klubbades ihjäl lika snabbt som en rosa babysäl i senaste spelet), men har en del att stå i. Tills vidare kan jag ställa upp som reserv.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Ju fler desto bättre så klart!

Fan, en dag borde vi anordna ett obligatoriskt ulvspel där hela forumet ingår.
 

Liliana

Veteran
Joined
13 Feb 2013
Messages
173
Om det finns plats vill jag gärna testa. har läst de varulvspel som finns här men har annars ingen erfarenhet. Får man vara med ändå?
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
Liliana said:
Om det finns plats vill jag gärna testa. har läst de varulvspel som finns här men har annars ingen erfarenhet. Får man vara med ändå?
Såklart! Du är supervälkomen! :gremsmile:
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
Kul med nytt folk. Gör en supersugen på att vara med, men datumet är verkligen gräsligt uselt tajming för mig :gremtongue:

Ni nya verkar ju ha lurkat tidigare spel, men jag kan ändå rekommendera följande trådar om ni skulle finna det av intresse:

Den här och den här. Skulle det uppfattas som att spelklimatet är väldigt hårt och taskigt kan den här vara bra och påminna folk om :gremsmile:
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
xyas said:
Kul med nytt folk. Gör en supersugen på att vara med, men datumet är verkligen gräsligt uselt tajming för mig :gremtongue:

Ni nya verkar ju ha lurkat tidigare spel, men jag kan ändå rekommendera följande trådar om ni skulle finna det av intresse:

Den här och den här. Skulle det uppfattas som att spelklimatet är väldigt hårt och taskigt kan den här vara bra och påminna folk om :gremsmile:
Härligt att se att lite äldre och mer erfarnare rävar (ulvar? :gremsmile: ) är måna om oss nya deltagare, jag skall kika igenom föreslagna trådar och fila till skinnet på näsan så det växer sig lite tjockare.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Åh, jag är så sugen på ett till varulvslir... men jag tror inte jag pallar. :gremfrown:

Men, ha så kul! Kanske en annan gång! :gremlaugh:
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Kul med nya ulvare. Välkomna!

Nu borde väl Cassius vara tillbaka snart också och vara sugen på revansch.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Cissi said:
Åh, jag är så sugen på ett till varulvslir... men jag tror inte jag pallar. :gremfrown:

Men, ha så kul! Kanske en annan gång! :gremlaugh:
Najs att suget börjar komma tillbaka. Vi ser fram emot nästa batalj med dig, när det nu blir :gremlaugh:
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,699
Är det en bra idé att tipsa folk på sverok om det här? Eller har de slutat med mafia?
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Liliana said:
Om det finns plats vill jag gärna testa. har läst de varulvspel som finns här men har annars ingen erfarenhet. Får man vara med ändå?
Klar du får vara med :gremlaugh:
Välkommen ombord :gremsmile:
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,636
Location
Huddinge
Vimes said:
Fan det var softare när man var WRNU:s sämsta varulv... :gremsmile:
LÅT BLI MIN TITEL DIN KANALPADDLARE.

Om du tar den från mig så har jag ingenting.

// WRNU:s RiKTIGA sämsta varulv
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Anmälda
1. Basse
2. Brynolf
3. KK
4. Vico
5. Empiricus
6. Vimes
7. tripp_trap
8. Liliana

Reserver
1. Tyr
2. LJSLarsson
3. xyas
4. Cissi
5. Lu-kaazh

Jag vill att vi ska bli minst 12 innan jag kickar igång spelet, men det finns ingen övre gräns för antal spelare. Men nog kan vi komma upp i 16-20 stycken? Sist fick jag tjata som fasen, men det gick!

BDG, Möller, Recca, Arvidos, Spider Jerusalem, Stövelkatten, OBD, Pilzeman, anth, Trasapa, korpa... fyll på den här listan nu gott folk!

Oh, btw. Om man har skrivit nåt i den här tråden blir man automatiskt reserv om man inte har anmält sig :gremsmile:
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Empiricus och Liliana: Superkul att ni vill vara med! Det är alltid jätteroligt när det kommer nytt folk! Ha i åtanke att det är tidskrävande. Många nya blir paffa när de inser hur mycket tid som faktiskt går åt, så en förvarning är på sin plats. Men det är samtidigt superkul, kreativt och taktiskt så jag hoppas inte att tidsåtgången skrämmer bort er :gremsmile:

Hojta till om ni undrar över något!
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
Mukwa said:
Oh, btw. Om man har skrivit nåt i den här tråden blir man automatiskt reserv om man inte har anmält sig :gremsmile:
Fast jag kan inte alls, jag bara vill. Så det ær inte så lønt att ha mig på reservlistan heller :gremfrown:
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
xyas said:
Mukwa said:
Oh, btw. Om man har skrivit nåt i den här tråden blir man automatiskt reserv om man inte har anmält sig :gremsmile:
Fast jag kan inte alls, jag bara vill. Så det ær inte så lønt att ha mig på reservlistan heller :gremfrown:
Det är inte lönt att protestera heller, om man vill men inte kan så är man typiskt på reservlistan och sedermera på anmäldlistan när "inte kan" går över :gremsmile:
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Tjoho!

Anmälda
1. Basse
2. Brynolf
3. KK
4. Vico
5. Empiricus
6. Vimes
7. tripp_trap
8. Liliana
10. Cassius
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Mukwa said:
Tjoho!

Anmälda
1. Basse
2. Brynolf
3. KK
4. Vico
5. Empiricus
6. Vimes
7. tripp_trap
8. Liliana
10. Cassius
11. Cissi
Äh va fan! Jag faller för grupptrycket. Jag är på!
 
Top